دبیر: 10 سال در سالن توفیق بی‌تدبیری شده و صفحه کوهنوردی گذاشتند

رئیس فدراسیون کشتی گفت: ۱۰،۱۲ سال در سالن توفیق بی‌تدبیری شده و صفحه کوهنوردی گذاشتند، تهویه هوا انجام نمی‌شود که خواهش کردم پیگیری کنند.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،‌ علیرضا دبیر در مراسم افتتاح سالن جهانبخت توفیق گفت: سلطانی‌فر هم قرار بود در این مراسم حضور داشته باشد اما در هیئت دولت مسئله مهمی پیش آمده و نتوانست بیاید. سالن توفیق شناسنامه کشتی است. در این سالن همه بزرگان کشتی یا تمرین کردند یا شاگردان خود را تمرین دادند. منصور برزگر همیشه اینجا بود، بنا از  اینجا محمد بنا شد، طالقانی او را آورد و اینجا تمرین داد و بعد سرمربی تیم ملی شد.

وی افزود: روز اولی که به خانه کششتی آمدم فقط از بچه‌ها عذرخواهی کردم، از تیم ملی نوجوانان، آدم بچه خودش را نمی‌گذاشت انجا تمرین کند. 10،12 سال اینجا بی‌تدبیری شده و صفحه کوهنوردی در اینجا گذاشتند، تهویه هوا انجام نمی‌شود. 31 شهریور به ما قول دادند اینجا را تخلیه می‌کنند که خواهش کردم پیگیری کنند.

دبیر تاکید کرد: این سالن مرکز قهرمانی فدراسیون کشتی خواهد شد. بنا و سوریان با مربیان‌شان، روزهای فرد فرنگی‌‌کاران را اینجا تمرین می‌دهند. کاوه و یکسری از مربیان جوان هم روزهای زوج تمرین می‌دهند. پیشکسوتان هم هفته‌ای یکی دو جلسه اینجا تمرین می‌کنند. از صالحی امیری و مهدی علی‌نژاد به خاطر حمایت از کشتی  تشکر ویژه‌ای‌ می‌کنم.

رئیس فدراسیون کشتی ادامه داد: در مورد عکس‌های قهرمانان المپیک که اینجا نصب شده هم باید بگویم که مرحوم توفیق قبل از انقلاب مهندس بود و این واقعا نوبر است که قهرمان مدال آور ما مهندس بوده.

دبیر همچنین در پایان به مرحوم محمد نوایی اشاره کرد که سال‌ها در این سالن کشتی‌گیران را تمرین می‌داد.

 

دیدگاه تان را بنویسید