افزایش قیمت نان تکذیب شد

معاون دفتر تامین، توزیع و تنظیم بازار گفت: قیمت‌ نان همان مصوبه سال ۹۸ کارگروه ملی گندم و آرد است و افزایش قیمت نداشته ایم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سعید صارمی معاون دفتر برنامه ریزی، تامین، توزیع و تنظیم بازار وزارت صمت درباره افزایش قیمت نان اظهار کرد: سیاست گذاری در قیمت‌های گندم و آرد توسط کارگروه ملی گندم و آرد انجام می‌شود و آخرین ابلاغیه این کارگروه به شهریور ۹۸ مربوط می‌شود، در این تاریخ برخی از استان‌ها با توجه به شرایط خود این اصلاحیه را اعمال کرده اند و برخی اجرای آن را به بعد از ماه مبارک رمضان موکول کرده بودند.

 

او بیان کرد: احتمالا استان‌هایی که هم اکنون شامل افزایش قیمت شدند، همان استان‌هایی هستند که این ابلاغیه را در تاریخ فوق اجرا نکرده اند و اجرای کامل آن را به امروز موکول کرده‌اند. تعداد محدودی از این استان‌ها باقی مانده بودند و استاندار‌ها برای تاریخ اجرای آن تصمیم گیری می‌کردند.

به گفته این مقام مسئول قیمت‌ها همچنان همان مصوبه سال ۹۸ است.

صارمی ادامه داد: اطلاع رسانی‌ها از طریق اتحادیه‌ها انجام خواهد شد و نظارت مناسبی بر این موضوع وجود دارد. تنها ۱۰ استان مثل کرمانشاه یا سمنان این مصوبه را اجرایی نکرده بودند که هم اکنون در حال اجرای آن هستند.

او درباره افزایش قیمت نان گفت: تصمیم گیری درباره این حوزه در کمیته ملی آرد و نان انجام می‌شود، اما فعلا برای افزایش یا ثبات قیمت‌ها به نتیجه نرسیده اند.

این مقام مسئول در پایان تصریح کرد: اگر مردم تخلفی را مشاهده کردند، می‌توانند با شماره گیری تلفن ۱۲۴ شکایت خود را مطرح کنند.

گفتنی است، بحث قیمت نان در شرایطی به موضوع داغ روز تبدیل شده است که از صبح امروز تصاویری با عنوان نرح جدید نان در شبکه های اجتماعی دست به دست می شد.

 

دیدگاه تان را بنویسید