لیورپول با تیاگو برای عقد قراردادی ۴ ساله به توافق رسید

هافبک اسپانیایی تیم فوتبال بایرن مونیخ با لیورپول فوتبالش را دنبال خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمد بوحفسی، گزارشگر «رادیو مونت‌کارلو» فرانسه خبر داد باشگاه لیورپول برای عقد قراردادی چهار ساله با تیاگو آلکانتارا به توافق رسیده است. طبق ادعای بوحفسی، این هافبک اسپانیایی به برخی از هم‌تیمی‌هایش گفته که در این تابستان، بایرن مونیخ را به مقصد لیورپول ترک خواهد کرد. این گزارشگر همچنین خبر داد که حتی تیاگوی 29 ساله خانه‌ای برای اقامت خود در بندر لیورپول یافته و حالا تنها توافق دو باشگاه برای نهایی کردن این انتقال باقی مانده است.

آلکانتارا که تابستان 2013 از بارسلونا جدا و به بایرن مونیخ پیوست، قرارداد فعلی‌اش با این باشگاه آلمانی تنها یک سال دیگر اعتبار دارد. تیاگو که مورد توجه منچسترسیتی هم قرار دارد، در مدت هفت فصل حضور در بایرن، در 233 بازی از رقابت‌های مختلف برای باواریایی‌ها به میدان رفته و 31 گل نیز به ثمر رسانده است.

کارل هاینتس رومنیگه اخیراً در گفت‌وگو با شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورت» آلمان گفته بود: مکالمات صالیحمیدزیچ (مدیر ورزشی بایرن) با تیاگو همیشه بسیار پربار بوده است و در برخی مقاطع هم به نظر می‌رسید که توافق برای تمدید قرارداد حاصل می‌شود، اما پس از آن تیاگو به اطلاع صالیحمیدزیچ  رساند که دوست دارد دوباره چالشی جدید را تجربه کند. اگر آلکانتارا با باشگاهی دیگر به توافق برسد، آن باشگاه باید مبلغ مدنظر ما برای انتقال او را بپردازد. نمی‌خواهم مبلغ مدنظر باشگاه بایرن مونیخ برای فروش تیاگو را هم رسانه‌ای کنم.

گفته می‌شود؛ بایرن مونیخ برای فروش آلکانتار 30 میلیون یورو می‌خواهد، بازیکنی که این فصل در 38 بازی بایرنی‌ها را همراهی کرده و آمار 3 گل‌زده و 2 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است.

 

دیدگاه تان را بنویسید