کیفیت هوای تهران/ 26 مرداد 99

پیش بینی ها نشان میدهد وزش باد تا صبحگاه روز یکشنبه (26 مرداد 99) سبب خواهد شد کیفیت هوای شهرتهران در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، بر اساس پیش‌بینی‌های انجام‌شده در شرکت کنترل کیفیت هوا، وزش باد تا صبحگاه روز یکشنبه (26 مرداد 99) سبب خواهد شد کیفیت هوای شهرتهران در بیشتر مناطق در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

در طول روز با کاهش تندی باد شرایط مناسب برای تجمع آلاینده‌ها فراهم خواهد شد، علاوه‌براین با توجه به حضور عوامل کافی جهت تولید آلاینده ازن، شاهد افزایش غلظت این آلاینده در ساعات بعدازظهر و احتمال کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق خواهیم بود. با وزش باد مؤثر در اواخر وقت یکشنبه پیش‌بینی می‌شود از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده و در بیشتر مناطق پایتخت کیفیت هوا در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

در نخستین ساعات روز دوشنبه (27 مرداد 99) با افزایش تردد خودروها و برقراری جو آرام، انتظار می‌رود در برخی ساعات صبحگاه غلظت آلاینده‌ها به‌ویژه ذرات معلق افزایش پیدا کرده و در برخی مناطق کیفیت هوا در وضعیت نامطلوب قرار بگیرد.

عدم وزش باد مؤثر در طی روز از پراکندگی آلاینده‌ها جلوگیری کرده و افزایش دما در ساعات بعدازظهر نسبت به روز گذشته نیز سبب خواهد شد بر غلظت آلاینده ازن افزوده شده و به‌تبع آن شرایط نامطلوب کیفیت هوا در بیشتر مناطق حاکم شود. شایان‌ذکر است با وزش باد مؤثر در ساعات پایانی دوشنبه از غلظت آلاینده‌ها کاسته شده و بنابراین پیش‌بینی می‌شود کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران در محدوده قابل‌قبول قرار بگیرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید