نشست خبری سرمربی نساجی مازندران

قدردانی محود فکری از تیر دروازه!

فکری، سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: سپاهان هم تیم خوبی است. در نیمه دوم حریف فشار آورد و تیر دروازه به ما کمک کرد و باید از تیر دروازه ممنون باشیم.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، محمود فکری بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل سپاهان در نشست خبری اظهار داشت: بازی سنگین و یکی از سخت‌ترین مسابقات ما بود. بازیکنان مان با تمام وجود دویدند و جنگیدند، با توجه به تعداد کم نفرات مان و بازیکنان کمی که داریم خستگی در ساق بازیکنان ما مشهود بود.

وی افزود: سپاهان هم تیم خوبی است. در نیمه دوم حریف فشار آورد و تیر دروازه به ما کمک کرد و باید از تیر دروازه ممنون باشیم. بازیکنان ما با عشق و با تمام وجود بازی می‌کنند و این برایم کافی است. نتیجه بازی بعد از این مساله است و از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم.

سرمربی نساجی در مورد اینکه در اواخر مسابقه به داور معترض شد، گفت: می خواستیم سومین تعویض مان را دو بازیکن تعویض کنیم که داوری متوجه نشده بود و می خواستیم بازیکن بلند زن به میدان بفرستیم ولی اشتباه پیش آمد و اولین بار است این اتفاق رخ داده است، اتفاقی که روی نتیجه بازی تاثیری نداشت. تیم داوری خوب قضاوت کرد و فکر نمی کنم تیم سپاهان که بازنده هم بوده از تیم داوری ناراضی باشد. در آخر هم روز 17 مرداد هم به قشر زحمتکش، مظلوم و بی ادعای تبریک می گوییم.

وی با اشاره به روز خبرنگار اظهار داشت: با نبود رسانه ها چه تصویری و چه مکتوب ورزش و فوتبال ما به خوبی انعکاس داده نمی شود اما با بودن خبرنگاران فوتبال و ورزش ما قشنگ تر می شود و برایشان آرزوی سلامتی دارم.

فکری در مورد وضعیت رضا دهقان بازیکن این تیم و اینکه آیا او کرونا دارد گفت: رضا دهقان آسیب دیده از ناحیه همسترینگ است و تا آخر بازی ها دیگر نمی تواند برسد. کرونا ندارد در بازی با فولاد بین نیمه بخاطر مصدومیت تعویض شد و پزشکان هم به او گفتند تا آخر فصل نمی تواند بازی کند.

 

دیدگاه تان را بنویسید