به این ها دقت کنید تا دروغگوها را بشناسید

دروغ گفتن بر خلاف تصور رایج کار ساده ای نیست، و افراد حرفه ای از پس آن برمی آیند. در افرادی که دروغ می گویند همیشه نشانه ها و علامت هایی به وجود می آید که می توانید با تشخیص آن ها از دروغ گفتن دیگران مطلع شوید.

لینک کوتاه کپی شد
 
 

به گزارش جی پلاس، دروغ گفتن بر خلاف آن چیزی که به نظر می رسد اصلا کار راحتی نیست و صرفا افراد حرفه ای از پس این کار برمی آیند. در افرادی که دروغ می گویند همیشه نشانه ها و علامت هایی به وجود می آید که می توانید با تشخیص آن ها از دروغ گفتن دیگران مطلع شوید.

دروغ گفتن یکی از ناپسند ترین رفتار ها در جهان می باشد که بسیاری از افراد نیز حداقل یک بار در عمرشان آن را تجربه می کنند.

با وجود اینکه دروغ گفتن یک امر روانی است اما نشانه های جسمی بسیار زیادی را تولید می کند که با اندکی دقت می توان آن ها را تشخیص و مچ فرد دروغ گو را گرفت.

در ادامه این نشانه ها را به شما خواهیم گفت. البته دقت داشته باشید که هر کسی که این نشانه ها را دارد دروغگو نیست پس سریع به دیگران شک نکرده و پیش فرض را بر راست گویی افراد بگذارید.

1. پایین انداختن سر و یا نگاه کردن به هر جایی به جز چشم های شما می توانید یکی از نشانه های دروغ گفتن باشد. چشم ها همیشه می توانند فرد را لو بدهند.

2. طفره رفتن از بیان اصل مطلب و پیچیدن آن در مسائل نامربوط

3. عرق کردن، قرمز شدن و لرزش نیز می تواند از نشانه های دروغگویی باشد.

4. عصبانی شدن و از کوره در رفتن بی مورد

5. تکرار چند جمله بدون تغییر، اگر فردی چند جمله را برای شما به طور مرتب تکرار می کند و در آن هیچ تغییری نمی دهد به احتمال بالا تری در حال دروغ گفتن می باشد.

6. قسم خوردن و پا فشاری بی مورد

7. گریه یا خنده های هیستریک و یا جعلی

8. صمیمی شدن بیش از حد در برخورد. اگر با یک فرد غریبه مواجه شده اید و او بیش از حد صمیمی شده است احتمالا درحال دروغ گفتن می باشد.

 

دیدگاه تان را بنویسید