ماجرای حمله با چاقو به خبرنگار"درشهر" چه بود؟+ ویدیو/ ورود نهادقضایی به پرونده

روز گذشته (شنبه) خبرنگار برنامه تلویزیونی "درشهر" مورد حمله یکی از اهالی روستای خانلق قرار گرفت.

لینک کوتاه کپی شد

 جی پلاس،‌  روز گذشته بخشدار فشافویه از توابع شهرستان ری در خصوص حادثه حمله یکی از أهالی روستای خانلق این بخش در زمان تهیه گزارش خبر توسط برنامه "در شهر" گفت: ابعاد موضوع توسط مرجع قضایی در حال رسیدگی است.

روابط عمومی استانداری تهران پس از انتشار یک فیلم در فضای مجازی ، شنبه اعلام کرد که عوامل برنامه تلویزیونی «در شهر» طی روزهای اخیر و در حال مصاحبه با مردم روستای خانلق بخش فشافویه از توابع شهرستان ری با سلاح سرد مورد حمله قرار گرفتند.

کریم رئوف اظهار داشت: حدود ساعت ١٢ روز پنجشنبه گزارش درگیری مردم روستای خانلق با یکدیگر و خبرنگار برنامه در شهر  بدلیل وجود دو نگاه در اهالی و اعضا شورا روستا که به چه دلیل تماس گرفته شده است با برنامه جهت حضور در روستا به بخشداری مخابره شد که پس از آن بنده و عوامل اجرایی در صحنه حاضر شدیم.

وی با بیان اینکه دعوت از عوامل برنامه “در شهر” برای نشان دادن برخی کاستی های روستای خانلق بوده است، افزود: برخی از اهالی روستا به مسائلی مانند کمبود آب و انتقال زندان تهران بزرگ به این منطقه گله مند هستند که همین موارد باعث دعوت تیم رسانه ای شبکه پنج سیما به این روستا شده است.

رئوف اختلافات طایفه ای و محلی  را یکی از عوامل مهم درگیری در این روستا عنوان کرد و گفت: عده ای از أهالی به دنبال تخریب عده ای دیگر از أهالی روستا که در شورا حضور دارند از عوامل برنامه "در شهر" درخواست کرده اند که بیاید و همین موضوع باعث اختلاف شده است.
وی با بیان اینکه اگر تیم رسانه ای قبل از ورود به روستا با بخشداری حداقل هماهنگی می کرد وشرایط روستا اطلاع رسانی می شد   این اتفاق  رخ نمی داد،

رئوف یادآور شد: برخورد و نوع بیان خبرنگار برنامه "درشهر"با مردم و اختلافات اهالی موجب خشم و حمله آنان شد که عوامل بخشداری از جمله اینجانب  از تیم رسانه ای حمایت کردند.

بخشدار فشافویه با اشاره به مصوب شدن انتقال آب از سد ماملو به روستاهای بخش حسن آباد فشافویه، خاطرنشان کرد: روستای خانلق دارای دهیاری است و تمام خدمات به اهالی آن ارائه می شود.

این مسئول اضافه کرد: روستای خانلق با احداث مجموعه تنیس و اجرای طرح چهار باغ در حوزه گردشگری به یکی از روستاهای هدف گردشگری استان تهران تبدیل شده و کشاورزی نیز در آن رونق پیدا کرده است.

روستا خانلق در بخش فشافویه در فاصله ۴۵ کیلومتری مرکز شهرستان ری قرار دارد.

حجم ویدیو: 6.83M | مدت زمان ویدیو: 00:01:44 دانلود ویدیو

دیدگاه تان را بنویسید