نتایج روز دوم از هفته بیست و هفتم لیگ برتر؛ استقلال ۲ - سپاهان ۱

مجیدی با استقلال مچ قلعه نویی را خواباند!/ یک استقلالی ترمز سرخ پوشان را کشید!+جدول

دیدار تیم های استقلال و سپاهان با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم‌های فوتبال استقلال و سپاهان در دیداری حساس از هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر از ساعت 21:30 امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه 2 بر یک به سود استقلال به پایان رسید.

شیخ دیاباته (52 - پنالتی) و شایان مصلح (66 - گل به خودی) زننده گل‌های استقلال بودند و محمد محبی (82) تک گل سپاهان را به ثمر رساند.  این در شرایطی بود که تیم استقلال به دلیل اخراج آرش رضاوند نیمه دوم را 10 نفره بازی کرد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، میلاد زکی‌پور، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی(87 - فرشید باقری)، عارف غلامی، علی کریمی، شیخ دیاباته (73 - ارسلان مطهری)، روزبه چشمی، وریا غفوری، آرش رضاوند و مهدی قائدی(49 - محمد دانشگر).

ترکیب سپاهان: پیام نیازمند، مرتضی منصوری(71 - محمد ایرانپوریان)، شایان مصلح، محمدرضا مهدی‌زاده، مهدی ترکمان، مهدی کیانی، امید نورافکن (46 - علی قربانی)، محمد کریمی(71 -  کومان)، محمدرضا حسینی، محمد محبی و کی‌روش استنلی.

داور: بیژن حیدری

نیمه اول/ استقلال 0- سپاهان 0
دقیقه 17: شوت مسعود ریگی با اختلاف کمی از دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 22: ضربه سر بازیکن سپاهان را، سید حسین حسینی دروازه‌بان استقلال با پا دفع کرد.

دقیقه 30: توپ ارسالی به محوطه جریمه استقلال را کی‌روش با سر زد که خطرناک راهی اوت شد.

دقیقه 37: پاسکاری ترکیبی بازیکنان استقلال در نهایت با شوت از راه دور فرشید اسماعیلی همراه بود که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 38: بار دیگر تیم سپاهان از روی ارسال از کناره‌ها صاحب موقعیت شد که ضربه سر مهاجم این تیم راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 38: آرش رضاوند، اولین بازیکنی که از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 44: رضاوند بار دیگر روی امید نورافکن مرتکب خطا شد و با گرفتن دومین کارت زرد بازی از زمین اخراج شد. این در حالی بود که نورافکن بارها با بازیکنان استقلال از جمله وریا غفوری و علی کریمی درگیری داشت.

دقیقه 1+45: بهزاد غلامپور مربی دروازه‌بان‌های استقلال به دلیل اعتراض به داور کارت زرد گرفت.

نیمه دوم/ استقلال 2 - سپاهان 1
دقیقه 47: اشتباه بازیکنان استقلال باعث شد تا توپ به محمد محبی برسد که پاس این بازیکن را عارف غلامی مدافع آبی‌پوشان از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه 51: شیخ دیاباته در محوطه جریمه توسط شایان مصلح سرنگون شد تا داور علاوه بر اعلام پنالتی به بازیکن سپاهان کارت زرد نشان دهد.

دقیقه 52: دیاباته اقدام به ضربه پنالتی کرد که وارد دروازه شد تا استقلال 10 نفره با یک گل پیش بیفتد.

دقیقه 66: پاسکاری خوب استقلالی‌ها در محوطه جریمه به محمد دانشگر رسید و این بازیکن تعویضی اقدام به پاس دادن کرد که توپ به شایان مصلح خورد و وارد دروازه شد.

دقیقه 68: تیم سپاهان از روی ضربه ایستگاهی صاحب موقعیت شد که ضربه آکروباتیک علی قربانی را عارف غلامی از روی خط دروازه گرفت تا مانع گل خوردن استقلال شود.

دقیقه 82: شوت از پشت محوطه جریمه محبی وارد دروازه شد تا سپاهان یکی از گل‌های خورده را جبران کند.

دقیقه 89: شوت مهدی کیانی به شکل خطرناکی از کناره دروازه استقلال به بیرون رفت که البته کمک داور اعتقاد به کرنر داشت.

دقیقه 5+90: ارسال دیگر سپاهانی‌ها با ضربه سر علی قربانی همراه بود که حسینی توپ را به کرنر فرستاد.

شاگردان مجیدی علاوه بر برتری در بازی 6 امتیازی مقابل سپاهان، با 48 امتیاز به رده دوم صعود کردند و سپاهانی‌ها نیز که امیر قلعه‌نویی را به دلیل بیماری در اختیار نداشتند، با 45 امتیاز در ایستگاه چهارم قرار گرفتند.

نساجی 1- پرسپولیس 1

تیم‌های فوتبال نساجی و پرسپولیس در ورزشگاه وطنی قائمشهر به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

روح‌الله باقری در دقیقه 5 برای نساجی و علی علیپور در دقیقه 19 از روی نقطه پنالتی برای پرسپولیس در این دیدار گلزنی کردند.

ترکیب نساجی: علیرضا حقیقی، حامد شیری، مجتبی بیژن، حسین ماهینی، مجتبی ممشلی، محمدعرفان معصومی، علی‌اصغر (نوید) عاشوری، فرزاد (حسین) زامهران، سیدمحمد میری (63 - رحمان جعفری)، روح‌الله باقری و محمدمهدی نظری (67 - امیرحسین باباگلی).

ترکیب پرسپولیس: بوژیدار رادوشویچ، شجاع خلیل‌زاده، محمدحسین کنعانی‌زادگان، مهدی شیری، وحید امیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، امید عالیشاه (87 - سیامک نعمتی)، بشار رسن، مهدی عبدی (60 - امیر روستایی) و علی علیپور.

داور: رضا کرمانشاهی

نیمه اول/ نساجی 1 - پرسپولیس 1

دقیقه 5: اولین موقعیت جدی این بازی را روح‌الله باقری با یک شوت سرکش و زیبا از روی خط محوطه جریمه وارد دروازه رادوشویچ کرد تا تیم میزبان را پیش بیندازد.

دقیقه 18: فرار علی علیپور روی پاس در عمق بشار رسن، این بازیکن را داخل محوطه نساجی صاحب توپ کرد که برخورد او با علیرضا حقیقی را داور مسابقه خطای پنالتی تشخیص داد.

دقیقه 19: پنالتی اعلام شده به سود پرسپولیس را علیپور تبدیل به گل مساوی بازی کرد.

دقیقه 38: پاس در عمق نوراللهی توپ را پشت مدافعان نساجی به علیپور رساند که شوت این بازیکن راهی به دروازه نساجی پیدا نکرد.

دقیقه 40: مجتبی بیژن به دلیل خطا روی عبدی اولین کارت زرد بازی را از کرمانشاهی دریافت کرد.

نیمه دوم/ نساجی 1 - پرسپولیس 1

دقیقه 55: امید عالیشاه روی حرکت ترکیبی بازیکنان پرسپولیس در داخل محوطه جریمه نساجی صاحب توپ شد که پاس کات‌بک این بازیکن را ممشلی از مقابل پای عبدی دور کرد.

دقیقه 56: کرنر ارسالی عالیشاه را کنعانی‌زادگان به شکلی خطرناک از روی دروازه نساجی راهی اوت کرد.

دقیقه 60: محمود فکری هم از داور بازی کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 69: شوت سرکش و محکم محمدحسین کنعانی‌زادگان را علیرضا حقیقی به زیبایی راهی کرنر کرد.

دقیقه 70: ارسال مهدی شیری پس از عبور از حقیقی و مدافعان نساجی روی سر شجاع خلیل‌زاده فرود آمد که ضربه این بازیکن با بی‌دقتی راهی اوت شد.

دقیقه 79: نفوذ مهدی شیری و ضربه این بازیکن را حقیقی بار دیگر برگشت داد و در ادامه هم ضربه عالیشاه با برخورد به مدافعان نساجی به کرنر رفت.

90+2: شوت خطرناک علیپور از کنار دروازه نساجی به بیرون رفت.

تیم پرسپولیس با تساوی در این مسابقه 63 امتیازی شد و پس از هفت پیروزی متوالی در لیگ برتر، سرانجام نوار پیروزی‌های این تیم پاره شد.

مهدی فکری و تیمش نیز پس از تساوی هفته گذشته مقابل استقلال، این‌بار مقابل پرسپولیس نیز تن به تساوی دادند تا با 33 امتیاز در جایگاه نهم جدول باقی بمانند.


شاهین بوشهر 2 - پارس جنوبی 0

دیدار دو تیم پارس جنوبی جم و شاهین شهرداری بوشهر در چارچوب  هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 21 امروز (شنبه) در ورزشگاه تختی شهر جم به مصاف هم رفتند که در پایان شاهین با نتیجه 2 بر صفر به برتری رسید.

مرتضی غلامعلی‌تبار (22) و ابولفضل رزاق‌پور (40) در این دیدار گل‌های تیم شاهین را به ثمر رساندند.

شهرام گودرزی و محمد ابراهیمی از تیم پارس جنوبی و لوکا گادرانی و شهاب کرمی از تیم شاهین شهرداری در این دیدار از کوپال ناظمی داور مسابقه کارت زرد دریافت کردند.

تیم شاهین با پیروزی در این بازی 21 امتیازی شد و همچنان در قعر جدول رده‌بندی ایستاد. تیم پارس جنوبی هم که در هفته‌های گذشته توانسته بود کمی به ماندن در لیگ امیدوار بماند، 25 امتیازی باقی ماند و تنها با یک امتیاز بیشتر نسبت به پیکان 24 امتیازی همچنان خطر حضور در منطقه سقوط را حس می‌کند.

گل گهر سیرجان 0 - فولاد 0

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و فولاد خوزستان در ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان به مصاف هم رفتند که این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید تا جدال جواد نکونام و مجید جلالی به عنوان مصاف شاگرد و استاد بدون برنده همراه باشد.

قضاوت دیدار گل‌گهر سیرجان - فولاد خوزستان برعهده پیام حیدری بود. این داور در این بازی به مجتبی نجاریان، لوسیانو پریرا و امیرحسین باقرپور از فولاد و یوسف وکیا از گل‌گهر کارت زرد نشان داد.

گل‌گهر با این تساوی خانگی 26امتیازی شد و جای پارس جنوبی در پله سیزدهم را گرفت تا از منطقه سقوط دور شود.

فولاد نیز با کسب تک امتیاز دور از خانه به امتیاز 43 رسید و در جایگاه ششم جدول باقی ماند تا از کورس سهمیه فاصله بگیرد.

جدول لیگ برتر در پایان هفته بیست و هفتم

جدول

دیدگاه تان را بنویسید