حواشی دیدار استقلال و سپاهان + عکس و فیلم

تیم های فوتبال استقلال و سپاهان امشب (11 مرداد) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود آبی پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، تیم های استقلال و سپاهان در ورزشگاه آزادی از ساعت 21:30 به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه دو بر یک به سود شاگردان مجیدی به پایان رسید.

حواشی این دیدار را در ادامه می خوانید؛

* در نیمه نخست پس از اخراج آرش رضاوند، مجیدی مجبور شد یکی از مهاجمان خود را از زمین خارج کند. مهدی قایدی جایش را به محمد دانشگر داد، پس از این تعویض قایدی ناراحت شد و مجیدی به همین خاطر سمت او رفت و وی را در آغوش کشید. 

* در نیمه نخست درگیری بین نورافکن و ووریا غفوری شکل گرفت و باعث شد تا 2 بازیکن از سوی داور کارت زرد بگیرند و کادرفنی سپاهان به همین دلیل نورافکن را از بازی خارج کرد.

استقلال و نساجی

* اواخر نیمه اول درگیری فیزیکی بین بازیکنان زیاد شد. درگیری اصلی بین ورویا غفوری و امید نورافکن بود که داور مسابقه هر دو بازیکن را با کارت زرد جریمه کرد. درگیری این دو بازیکن موجب شد تا سایر بازیکنان دو تیم هم وارد ماجرا شوند. در ادامه فرشید اسماعیلی هم با نورافکن درگیر شد.

* آرش رضاوند، هافیک تیم فوتبال استقلال به دلیل خطای شدید روی امید نورافکن کارت زرد دوم را از داور گرفت و اخراج شد.

* اخراج رضاوند موجب شد تا اعضای کادر فنی استقلال و در راس آنها فرهاد مجیدی نسبت به عملکرد داور مسابقه به شدت اعتراض کند.

* اعتراض اعضای کادر فنی استقلال منجر به دریافت کارت زرد بهزاد غلامپور شد.

*دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی بزرگسالان ایران با حضور در ورزشگاه آزادی تقابل شاگردان فرهادمجیدی و امیرقلعه‌نویی را از نزدیک تماشا می‌کند.

*احمد سعادتمند به همراه معاونانش تماشاگر مسابقه دو تیم است.

* مهدی کیانی با کاوی که تصویر امیر قلعه‌نویی روی آن نقش بسته وارد زمین شد.

* فرهاد مجیدی با تصویری از نوجوان فقید که سال‌ها در ورزشگاه توپ جمع کن بود وارد زمین شد و روی نیمکت نشست.

*پیش از آغاز این بازی دو تیم برای گرم کردن به ورزشگاه آمدند اما برای دقایقی به دلیل مشکل در پروژکتورهای ورزشگاه برق استادیوم بسیار کم شد و دو تیم در زیر نور کم به تمرین و گرم کردن پرداختند.

*استقلالی ها برای یادبود سامان احمدی تصویر او در کنار فرهاد مجیدی را تدارک دیده اند تا در شروع بازی با در دست داشتن این قاب، از این توپ جمع کن فقید یادی کرده باشند.

800

ورود بازیکنان سپاهان به ورزشگاه آزادی

 

ورود بازیکنان استقلال به ورزشگاه

گرم کردن بازیکنان سپاهان

گرم کردن بازیکنان استقلال

دیدگاه تان را بنویسید