عرضه ساعت هوشمند Oppo با سخت افزاری تازه

ساعت هوشمند Oppo که پیش‌تر در چین تولید و عرضه شده بود، حال به تمامی کشورهای خریدار صادر می‌شود و به نظر می‌رسد که کمی با نسخه چینی خود فرق داشته باشد. با گجت نیوز همراه باشید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، از تفاوت‌های اصلی نسخه جهانی و چینی ساعت هوشمند Oppo پشتیبانی از دو چیپ متفاوت، برای دو حالت متفاوت خواهد بود که هرکدام، سیستم عامل جداگانه‌ای را برای کاربران ارائه می‌کنند؛ پردازنده قدرتمند Snapdragon 3100 باعث اجرای بدون نقص سیستم عامل Wear بر روی این ساعت می‌شود. همچنین در کنار این چیپ قدرتمند، اگر قصد ذخیره‌سازی باتری و نگه‌داری از مدت زمان روشن بودن ساعت خود را دارید، پردازنده Ambiq Micro Apollo 3 می‌تواند که شما را در این امر یاری دهد. این پردازنده با اجرای سیستمی به نام Low-power mode باعث می‌شود تا باتری ساعت شما، از نهایت ظرفیت خود استفاده کرده و الویت را بر روشن ماندن قرار دهد. البته توجه کنید که با این کار، دیگر به سیستم عامل Wear دسترسی نداشته و برنامه‌هایی نظیر Google Play در اختیار شما نخواهند بود.

این ساعت هوشمند، در دو سایز متفاوت ۴۶ میلی‌متری و همچنین ۴۱ میلی‌متری روانه بازار خواهد شد. سایز بزرگ‌تر آن، دارای اندازه صفحه ۱.۹۱ اینچی AMOLED با رزولوشن ۴۰۲ × ۴۷۶ خواهد بود؛ در حالی که سایز کوچک‌تر، صفحه‌ای ۱.۶ اینچی OLED با رزولوشن ۳۲۰ × ۳۶۰ را خواهد داشت. همچنین در ساخت بدنه این ساعت هوشمند از آلمینیوم سری ۶۰۰۰ استفاده شده و بخش کناری آن، از جنس پلاستیک است. به علاوه، جنس مچ‌بند نسخه جهانی این ساعت، در مقایسه با حالت فلزی آن در نسخه چینی، لاستیکی خواهد بود‌.

 

ساعت هوشمند Oppo.

 

از نکات کلیدی فروش ساعت هوشمند Oppo قابلیت داشتن دو سیستم عامل متفاوت در آن است که طبق گفته سازندگان، در مصرف باتری تفاوت چشمگیری را ایجاد می‌کند. در حالت استفاده هوشمند یا همان سیستم عامل Wear، باتری Oppo از ۲۴ تا ۳۶ ساعت را دوام خواهد آورد؛ در حالی که با تغییر کاربری به سیستم Low-power mode، از ۱۴ الی ۲۱ روز می‌توانید از آن استفاده کنید. ظرفیت باتری در دو حالت کوچک و بزرگ این ساعت هوشمند در دو مدل ۴۳۰ و ۳۰۰ میلی‌آمپر بوده و سرعت پر شدن آن‌ها نیز متفاوت خواهد بود. در نسخه بزرگ‌تر، تنها با ۱۵ دقیقه شارژ از طریق پایه مغناطیسی، ۴۶ درصد از باتری پر می‌شود؛ در حالی که همین مدت در مدل کوچک‌تر، تنها ۳۰ درصد از باتری را پر خواهد کرد.

 

ساعت هوشمند Oppo.

این ساعت هوشمند، در هر دو سایز فقط با قابلیت اتصال وای فای عرضه خواهند شد. اما برای نسخه بزرگ‌تر، یک مدل سیم‌کارت خور LTE (پشتیبانی از اینترنت نسل ۴) نیز طراحی شده است.

مدل بزرگ‌تر ساعت هوشمند Oppo در دو رنگ مشکی و طلایی براق عرضه شده و مدل کوچک‌تر آن، در سه رنگ متفاوت مشکی، پینک گلد و نقره‌ای، در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قیمت این ساعت هوشمند و بی‌نظیر، حدود ۲۴۹ یورو به بالا (با توجه به مدل آن) بوده که البته در کشور هند، در قیمت‌های ۱۷۰ و یا ۲۲۵ یورو، عرضه خواهد شد.

همچنین پیش‌خرید این ساعت هوشمند شروع شده و تا اواخر مرداد (اواسط آگوست)، برای خریداران آن ارسال خواهد شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید