کشف قرص ها و داروهای لاغری و ریزش مو در تهران

رئیس کلانتری 179 گفت: ۷۰۰۰ عدد دارو و قرص لاغری و محلول های ضد ریزش موی تقلبی به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در تهران کشف شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سرهنگ حبیب آقایی اظهارکرد: ماموران کلانتری خلیج فارس گزارشی مبنی بر اینکه فردی در شبکه های اجتماعی محلول های ضد ریزش مو و قرص های لاغری تقلبی تبلیغ و با استفاده از یک دستگاه خودروی شاسی بلند آن را بین مشتریانش توزیع می کند، دریافت کردند و بررسی موضوع در اختیار تیمی ازماموران کلانتری قرار گرفت.

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس با بیان اینکه هویت مالک خودرو و به دنبال آن مخفیگاه وی در حوالی شهرک قدس شناسایی شد، گفت: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که مالک خودرو با همکاری همدستش پارکینگ منزل مسکونی اش را تبدیل به کارگاه تولید محلول های ضد ریزش مو کرده است و مقدار فراوانی دارو و قرص های لاغری تاریخ گذشته از بازار جمع آوری و پس از اصلاح تاریخ آن و بروز رسانی داروها به عنوان دارو و قرص های سالم در بین مشتریانش توزیع می کند.

وی با بیان اینکه نتیجه تحقیقات انجام شده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت و دستور دستگیری متهمان و بازرسی از مخفیگاه آنان اخذ شد، گفت: روز گذشته تیمی از ماموران کلانتری به نشانی اعلامی اعزام و موفق شدند علاوه بر دستگیری هر دو متهم در بررسی های بیشتر ۷۰۰۰ عدد دارو  و قرص های لاغری و ضد ریزش مو تقلبی را کشف کنند.

آقایی در پایان اظهارکرد: ارزش ریالی اموال کشف شده توسط کارشناسان مبلغ ۲۰ میلیارد ریال برآورده شده است و هر دو متهم پس از اعتراف به جرم ارتکابی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضائی قرار گرفتند.

دیدگاه تان را بنویسید