مشخصات فنی خودروی جیپ رانگلر روبیکن ۲۰۲۱+ تصاویر

جیپ رانگلر روبیکن ۲۰۲۱ یکی از خودرو‌های شاسی بلند آفرودی است که موتور آن از قدرت بالایی برخوردار است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، جیپ رانگلر روبیکن ۲۰۲۱ یکی از خودروهای شاسی بلند آفرودی است که از قدرت موتوری بالایی برخوردار است. این خودرو هیجانی دارای موتور ۸ سیلندر ۶.۴ لیتری، ۴۹۵ اسب بخار قدرت، ۶۱۰ نیوتون متر گشتاور است.

پیش بینی می‌شود Jeep Wrangler ۲۰۲۱ تولید خود را در اوت سال ۲۰۲۰ آغاز کند. قیمت گذاری این خودرو هنوز در دسترس نیست، اما ما انتظار داریم که همچنان نزدیک به مدل فعلی باقی بماند که از ۳۲.۵۴۰ دلار تا ۴۲.۸۷۰ دلار باشد.

صفر تا صد این خودرو ۶.۵ ثانیه،  مصرف سوخت ۱۴ لیتر در صد کیلومتر ترکیبی است. Jeep Wrangler همیشه چند انتخاب مختلف را برای مشتریان می گذارد. دیده شده که گاهی این خودرو اسپرت یا صحرا در کنار هود قرار گرفته است.

جیپ Wrangler طراحی بسیار کمی را از نظر ریزه کاری‌های جدید ارائه داده است.  اضافه کردن پنل‌های آلومینیومی سبک‌تر، کمی تیز کردن مشبک، تنظیم شعله‌های چرخ و به روز کردن روشنایی آن از جمله امکانات جدید این جیب است.

خودرو

در داخل،جیپ Wrangler طراحی مجدد داشبورد مسطح مدل را حفظ کرد، اما با فرمان upmarket خود، دریچه‌های هوا به صورت دایره‌ای بهتر، رابط کاربری کنترل آب و هوا تمیز و شکل ظاهری دقیق تری به خود گرفت. در جایی که واقعاً سوزن را جابجا کرد، از نظر فناوری نیز در کار بود، زیرا نسل جدید Wrangler گزینه‌های infotainment صفحه نمایش لمسی ۵-، ۷- و ۸.۴ اینچی را با استفاده از Apple CarPlay و Android Auto در دو سیستم بزرگتر به دست آورد. ما انتظار داریم که Wrangler ۲۰۲۱ با همان طراحی و ویژگی‌های داخل ادامه یابد.

 انتظار داریم که Wrangler با گزینه‌های موتور مشابه خود ادامه دهد، از یک V۶ استاندارد ۳.۶ لیتری استاندارد که ۲۸۵ اسب بخار نیرو و ۲۶۰ پوند گشتاور تزریق می‌کند، شروع می‌کند. موتور میان رده یک موتور چهار سیلندر ۲.۰ لیتری توربوشارژ با ۲۷۰ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۹۵ پوند فوت خواهد بود.

خودرو

در صدر این خودرو یک موتور ۳.۰ لیتری توربو دیزلی V۶ با ۲۶۰ اسب بخار و گشتاور ۴۴۲ اسب بخار قرار خواهد گرفت. گیربکس شش سرعته دستی با موتور پایه V۶ به طور استاندارد عرضه می‌شود، اما یک اتوماتیک هشت سرعته با موتور چهار سیلندر و دیزل استاندارد خواهد بود. یک اتوماتیک هشت سرعته نیز با پایه V۶ گزینه‌ای خواهد بود.

نسل جدید Wrangler از آزمایش IIHS یا NHTSA نگذشته است، اما تجهیزات ایمنی پیشرفته مانند ترمز اضطراری خودکار اختیاری، کنترل کروز تطبیقی ​​و مانیتور‌های نقطه کور را ارائه می‌دهد.

دیدگاه تان را بنویسید