حواشی دیدار استقلال و پارس جنوبی+ عکس و فیلم

تیم های استقلال و پارس جنوبی امروز (دوشنبه) در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند و این دیدار با پیروزی آبی پوشان به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ تیم های استقلال و پارس جنوبی در دیدار معوقه امشب از ساعت 20:30 در ورزشگاه تختی جم به مصاف هم رفتند. دیدار این دو تیم با نتیجه دو بر صفر به نفع آبی پوشان به پایان رسید.

در نیمه دوم دیدار استقلال مقابل پارس جنوبی، فرشید اسماعیلی در موقعیت تک به تک با محسن فروزان قرار گرفت که در این لحظه شیخ دیاباته نیز در کنار او و در موقعیت خوبی برای زدن گل بود اما اسماعیلی ترجیح داد خودش به توپ ضربه بزند تا این موقعیت خوب از چنگ استقلال خارج شود.

مهاجم بلندقامت استقلال هنگام تعویض و خروج از زمین در اعتراض به این حرکت اسماعیلی، گلایه خودش را به فرهاد مجیدی اعلام کرد و سرمربی استقلال نیز دستی روی سر او کشید تا از گلزن تیمش دلجویی کرده باشد.

علی کریمی پس از گلزنی مقابل پارس جنوبی به شایعات اختلافاتش با فرهاد مجیدی پایان داد. هافبک استقلال بعد از باز کردن دروازه فروزان بلافاصله به سمت مجیدی رفت و شادی گلش را با وی تقسیم کرد تا به همه شایعات پایان بدهد.

فرهاد مجیدی و پورموسوی ،‌ سرمربیان دو تیم پیش از آغاز دیدار با هم خوش و بش کردند.

فرهاد مجیدی و پورموسوی

استقلال

بازیکنان و اعضای کادرفنی پارس جنوبی پیش از آغاز این مسابقه با نشان دادن پیراهنی با تصویر ایوب چراغی مدیر تیم، از زحمات و تلاش‌های او با وجود انبوه مشکلات مالی تقدیر و تشکر کردند.

ایوب چراغی در حال حاضر به دلیل ابتلا به کرونا قادر به همراهی پارس جنوبی جم نیست.

گرم کردن بازیکنان استقلال پیش از آغاز دیدار 

دیدگاه تان را بنویسید