پورموسوی: فقط برای تمکین از قانون بازی می‌کنیم/ شناخت خوبی از استقلال داریم

پورموسوی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال گفت: بیشتر روی مسائل روحی و روانی کار کردیم و ما به احترام قانون تمکین می‌کنیم و مقابل استقلال بازی می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که بازی بدون حاشیه و دردسر برگزار شود.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس، سیروس پورموسوی در نشست خبری پیش از مسابقه با استقلال گفت: بعد از اینکه کمیته استیناف رای به تجدید بازی داد سعی کردیم بازیکنان را راهی جم کنیم که با وجود کمبود وقت بازیکنان به خوبی به شهر جم رسیدند باید از مدیریت باشگاه در این زمینه تشکر کنیم. بیشتر روی مسایل روحی و روانی کار کردیم و بازیکنان باید بپذیرند که این مسابقه اعلام شده و ما به احترام به قانون تمکین می‌کنیم و مقابل استقلال بازی می‌کنیم و تمام تلاش‌مان این است که بازی بدون حاشیه و دردسر برگزار شود.

وی در مورد حرف و حدیث‌های فراوان در مورد اینکه تیم شما تمرکز لازم را برای بازی با استقلال دارد یا نه اظهار داشت: زمان کمی داریم اما از تیم بزرگ و داشتن بازیکنان با تجربه انتظار می‌رود که خودشان را در کمترین زمان ممکن برای بازی آماده کنند. بازی سختی که در بدترین شرایط ممکن برگزار می‌شود.

پورموسوی در مورد شناختش از استقلال گفت: شناخت خوبی داریم گروه آنالیز خوب کار کردند و فیلم‌هایی به دستمان رسانده‌اند و از آنها در بحث‌های فنی استفاده می‌کنیم و انشاءالله بازیکنان آگاهی کامل نسبت به همبازیان در تیم حریف داشته باشند و از این اطلاعات استفاده کنند.

سرمربی پارس جنوبی درمورد فشردگی مسابقات بعد از بازی با استقلال و دیدار با شاهین بوشهر گفت: واقعا تمام پتانسیل و نیروهای‌مان در شهر جم هستند. سعی می‌کنیم نیروهایمان را برای هر دو بازی تقسیم کنیم و هر دو بازی برای ما مهم خواهد بود و کسب امتیاز دراین دو بازی جایگاه ‌ما را در جدول بهتر خواهد کرد.

وی در مورد شناختش از تفکرات فرهاد مجیدی در استقلال  و اینکه بازیکنانی مثل دشتی و دانشگر  فردا غایب هستند، گفت:  استقلال با  روش 3-5-2 بازی‌هایش را شروع کرد و بعد در هفته‌های اخیر تغییر سیستم دادو با 4 دفاع بازی کرده، بازی این تیم مقابل نساجی را به طور کامل دیده‌ایم و انشاءالله بتوانیم از نقاط ضعف استقلال به خوبی استفاده کنیم.

پورموسوی در مورد داوری مسابقه با استقلال گفت: آقای حیدری از داوران با تجربه ما است و با وجود جوانی بازی‌های خوب و مهمی را قضاوت  کرده و امیدواریم فردا با کسب امتیاز دل هواداران را شاد کنیم.

دیدگاه تان را بنویسید