خودروی کلاسیکی که الکتریکی شد

نمونه کلاسیک خودروی آفرود Twisted NAS-E به الکتریکی آن تبدیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، Twisted NAS-E خودرویی برای آفرود است. این خودرو شاسی دارای قدرت بالایی است و نوع جدید آن از نظر  تکنولوژی و اجرای صحیح می تواند یک جهش بزرگ به جلو باشد. Twisted NAS-E جدید  آخرین ساخت این برند است. این خودرو هیجانی نزدیک به ۲۰ سال است که "مجدداً مهندسی" می‌شود و معمولاً تمرکز آن بر گرفتن بیشتر موتور‌ها و شاسی‌ها است.

در این خودرو اکنون به لطف پیوند با متخصص برق هلندی Plower، گزینه‌ای برای رفتن به یک پیشرانه الکتریکی خالص وجود دارد. Twisted NAS-E موتور و گیربکس را خنثی می‌کند، اما رانندگی کلاسیک چهار چرخ و درایو‌های نهایی بالا / پایین قابل تعویض را حفظ می‌کند.

 NAS-E Plus از باتری ۶۰kWh با قدرت ۲۱۴ اسب بخار قدرت و گشتاور ۲۸۰lb فوت یا ۳۲۰ اسب بخار قدرت و ۳۳۹lb فوت برخوردار است.  در جای دیگر، این تبدیل شامل ABS و کنترل کشش، سیستم تعلیق سفارشی و ترمز‌هایی با کالیپر‌های شش پیستونی است.

 

Twisted NAS-E الکتریکی

در Twisted NAS-E ارتقاء داخلی نیز وجود دارد. یک سیستم سرگرمی صفحه لمسی، صندلی‌های چرمی با چرم از Alston، دوربین معکوس و یک سیستم صوتی هشت بلندگو گنجانده شده است.

گرت هامر، مدیر کل پروژه EV، می‌گوید: solution راه حل ما با استفاده از بالاترین کیفیت قطعات جدید خودرو کاملاً از زمین طراحی شده است. این سیستم آماده است تا در مقیاس بین المللی مستقر شود و بسیار متفاوت از شیوه برق سازی خانگی است.

Twisted NAS-E الکتریکی

وعده‌های پیچیده‌ای مبنی بر عملکرد داخلی و خارج از جاده مشابه مدافعان احتراق داخلی خواهد بود، اما بدون انتشار گاز‌های گلخانه‌ای و سر و صدایی نخواهد بود.Twisted با تنظیم و به روزرسانی داخلی Defender در حال احتراق داخلی است، همچنین در یک پروژه racer که شامل شاسی مخصوص خودش است به جای سخت افزار قدیمی Land Rover است.

Twisted NAS-E موتور استاندارد Defender را جایگزین موتور الکتریکی می‌کند که از طریق جعبه انتقال بالا و برد کم این خودرو عبور می‌کند. اگر به خارج از جاده رانندگی می‌کنید، ویژگی خوبی است – در مورد EV نیز بی نظیر است. NAS-E با همکاری Plower، یک شرکت هلندی که در تبدیل EV نیز تخصص دارد، توسعه داده شده است.

Twisted با پیشرانه‌ی اصلی انتقال و گیرنده Defender، کار خود را از بین برده است و جایگزین آن با یک موتور واحد و باتری ۶۰ کیلووات است که  برای ۲۰۰ مایل (حدود ۳۲۲ کیلومتر) برد مناسب است. در مدل استاندارد خود، NAS-E به موتور ۲۱۴ اسب بخار مجهز خواهد بود، اما اگر مایل به پاشیدن هستید می‌توانید یک واحد ۳۲۰ اسب بخار را انتخاب کنید.

 

دیدگاه تان را بنویسید