آخرین وضعیت جسمانی قلعه نویی از زبان سخنگوی باشگاه سپاهان

سیدعلی پزشک گفت: خوشبختانه حال عمومی قلعه نویی خوب است و خدا را شکر این حمله عصبی به خیر گذشته است.

لینک کوتاه کپی شد

جی پلاس،  سخنگوی باشگاه سپاهان درباره وضعیت امیر قلعه‌نویی اظهار داشت: آقای قلعه‌نویی کسالتی پیدا کرده و دچار حمله عصبی شده که برای چکاپ در بیمارستان حضور دارد و خوشبختانه حال عمومی او خوب است و خدا را شکر این حمله عصبی به خیر گذشته است.

وی در پاسخ به اینکه مدیرعامل باشگاه سپاهان قرار است چه زمانی انتخاب و معرفی شود افزود: در پایان فصل این کار را انجام می‌دهیم.

سخنگوی باشگاه سپاهان درباره گمانه‌زنی‌های چند روز اخیر و مطرح شدن برخی اسامی برای مدیرعامل آینده این باشگاه گفت: این صحبت‌ها گمانه‌زنی و شایعه است و هیئت‌مدیره در پایان فصل در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کند. فعلاً تمرکز باشگاه این است که فصل جاری لیگ برتر را تمام کنیم و بعد از آن برای مدیرعاملی تصمیم گرفته شود.

وی درباره حضور اعضای هیئت‌مدیره باشگاه سپاهان و مدیرعامل کارخانه فولاد مبارکه در تمرین سپاهان ادامه داد: مدیرعامل کارخانه برای حمایت از تیم و روحیه دادن به بازیکنان و کادر فنی در تمرین شرکت کرد و این موضوع اصلاً ارتباطی با موضوع انتخاب مدیرعامل باشگاه نداشته است و خوشبختانه این روحیه‌دهی جواب داد و تیم مقابل صنعت نفت پیروز و کمی از فشار خارج شد.

پزشک درباره نام یک گزینه خاص برای مدیرعاملی باشگاه سپاهان که در چند روز اخیر در فضای مجازی مطرح شده است، بیان کرد: همان‌طور که گفتم حضور مدیرعامل کارخانه و اعضای هیئت‌مدیره در تمرین اصلاً ربطی به انتخاب مدیرعامل نداشت و صرفاً برای روحیه دادن به تیم بود. هر زمان مدیرعامل انتخاب شود خبر آن از رسانه رسمی باشگاه منتشر خواهد شد و تا پایان فصل در این خصوص اتفاقی نخواهد افتاد.

 

دیدگاه تان را بنویسید