آغاز قرعه کشی طرح پیش فروش 3 محصول جدید سایپا / اعلام نتایج ظهر فردا

قرعه کشی پیش فروش 3 محصول جدید سایپا با حضور نهاد‌های نظارتی و مسئولان این شرکت خودروسازی آغاز شد و نتایج این قرعه کشی تا ظهر فردا (یکشنبه) اعلام می شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا، ساعت ۱۰ صبح امروز (شنبه) با حضور نمایندگان نهاد‌های نظارتی و اصحاب رسانه، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

در این مراسم ۱۲ هزار نفر منتخب طرح مشارکت در تولید مشخص و ۶ هزار نفر نیز به عنوان فهرست رزرو تعیین شدند تا در صورت انصراف یا عدم واریز وجه منتخبان اصلی، جایگزین آن‌ها شوند.

نتایج قرعه کشی پیش فروش مشارکتی سایپا ظهر فردا اعلام می‌شود

قرعه کشی طرح پیش فروش مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا انجام شد و اسامی منتخب برای ثبت نام نهایی سه محصول عرضه شده در این طرح، ساعت ۱۲ ظهر فردا یکشنبه اعلام خواهد شد.

گفتنی است، در طرح جدید عرضه محصولات گروه خودروسازی سایپا سه خودرو شاهین، کوییک اس و ساینا اس برای عرضه به مشتریان در نظر گرفته شده بود.

بنابر آمار‌های اعلام شده در مراسم قرعه کشی از بین ۱۲۳ هزار و ۸۳۹ متقاضی که در طرح مشارکت در تولید محصولات گروه خودروسازی سایپا ثبت نام کرده اند، ۴۳ هزار و ۵۲۰ نفر محصول شاهین، ۴۹ هزار و ۴۷۴ نفر محصول کوییک. اس و ۳۰ هزار و ۸۴۵ نفر محصول ساینا اس را انتخاب کرده اند.

نوع خودرو تعداد متقاضیان تعداد ظرفیت  ظرفیت رزرو
شاهین ۴۳.۵۲۰ ۴۰۰۰ ۲۰۰۰
ساینا s ۳۰.۸۴۵ ۵۰۰۰ ۲۵۰۰
کوییک s ۴۹.۴۷۴ ۳۰۰۰ ۱۵۰۰

برای این طرح فروش ۱۲ هزار خودرو شامل ۴هزار دستگاه شاهین، ۳هزار دستگاه کوییک. اس و ۵هزار دستگاه ساینا. اس در نظر گرفته شده بود.

اسامی منتخب طرح مشارکت در تولید محصولات سایپا پس از تائید نهایی توسط نهاد‌های نظارتی در سایت رسمی این گروه خودروسازی منتشر و پیامک اطلاع‌رسانی نیز به شماره تلفن همراه اعلام شده توسط منتخبان ارسال خواهد شد.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید