سراج:‌ روی یک اشتباه بچگانه پنالتی دادیم/ تا زمانی که سپاهان 10 نفره شد بازی در اختیار ما بود

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: ما روی یک اشتباه بچگانه پنالتی دادیم و در ادامه گل هم خوردیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، بهنام سراج پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان اصفهان گفت:دو بازی است که این اتفاق برای ما رخ می‌دهد؛ یعنی فرصت‌های زیادی خلق می‌کنیم، اما نمی‌توانیم به گل برسیم. درست است که سپاهان 10 نفره بود، اما 45 دقیقه توپ و میدان در اختیار ما بود. از تمام نیروهای تهاجمی خود هم استفاده کردیم، اما نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که در امر گلزنی مشکلاتی داریم.

وی ادامه داد: به هر حال فوتبال همین است و اگر گل نزنیم، گل خواهیم خورد. ما روی یک اشتباه بچگانه پنالتی دادیم و در ادامه گل هم خوردیم. فکر می‌کنم از دقیقه 20 به بعد خیلی خوب بازی کردیم. تغییر سیستم دادیم و هجومی‌تر شدیم. یک بازیکن سپاهان هم تحت فشار اخراج شد. نیمه دوم هم کامل در اختیار ما بود. 

وی ادامه داد: چند دقیقه اول سپاهان از شرایط میزبانی‌اش استفاده کرد و ما م سردرگم بودیم. تا زمانی که سپاهان 10 نفره شد بازی در اختیار ما بود. از فرصت‌های خود استفاده نکردیم. مسئولیت با من است و پیروزی برای بازیکنان است. شرمنده مردم آبادان شدم که نتوانستم آنها را خوشحال کنم. در بازی‌های آینده مشکل گلزنی را باید رفع کنیم. مدافعان و دروازه‌بان ما خوب بود، اما در امر گلزنی مشکل داشتیم. 

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان خاطرنشان کرد: من حدود 10 - 11 سال ساکن اصفهان بودم و فوتبال را در اصفهان آغاز کردم، اما امروز دوست داشتم که دست پر این شهر را ترک کنیم. گاهی برخی‌ها ناجوانمردانه از من انتقاد می‌کنند. من توقع حمایت ندارم، اما می‌خواهم که همه از تیم حمایت کنند. از مردم خوب آبادان می‌خواهم که حامی ما باشند تا باشگاه برای آینده تصمیم‌گیری کند. تا زمانی که باشیم سنگ تمام می‌گذاریم. سپاهانی‌ها امروز می‌خواستند برنده بازی باشند و جانانه جنگیدند. به آنها تبریک می‌گویم، چون کارشان را درست انجام دادند. 

سراج در مورد اینکه قلعه‌نویی اعتقاد داشت که او زیاد سر داور داد زده است، گفت: من یک کلمه هم با داور صحبت نکردم. تنها زمانی که به تیم‌ها استراحت دادند به داور گفت در صحنه ای که ما گل خوردیم قبلش خطا شده بود. امکان ندارد من سر داور داد بزنم. امیرخان استاد ما است و من به نیمکتم گفته بود که هیچکس حق ندارد تحت هیچ شرایطی با امیرخان صحبت کند.

وی درخصوص عملکرد تیم داوری، اظهار داشت: داوری خوب بود. آنها تمام تلاش خود را به کار گرفتند. همانطور که ما اشتباه می‌کنیم ممکن است آنها هم دچار اشتباه شوند. 

 

دیدگاه تان را بنویسید