الهامی:‌ ترس از گل خوردن شرایط را سخت کرد/ خدا را شکر تماشاگر نبود فحشم بدهد

سرمربی تراکتور گفت:‌ نبود شجاعی و آماده نبودن اشکان دست ما را خالی کرده بود. آنهایی که بازی کرده بودند با تمام توان رقابت کردند. باید طوری رفتار کنیم تا از قافله عقب نمانیم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ ساکت الهامی بعد از بازی مقابل شهرخودرو در هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالم بعد از یکسال به شهر امام رضا شهر خوبی‌ها آمدم. خوشحالم مربی جوان و کاربلد از بچه‌های خوب به تیم اضافه شده است. در ادامه راه برای بختیاری زاده آرزوی موفقیت دارم.

وی افزود: خوشحالم یک مربی جوان به جرگه مربیان اضافه شده است. در خصوص بازی هم باید بگویم بحث اول ما این بود حتما باید با امتیاز برگردیم. به بحث اول رسیدیم. فشار بازی سپاهان روی بچه‌های ما بود. بازی الان بازی جدول است و مربیان باید حواس‌شان به جدول باشد.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور یادآور شد: این یک امتیاز در ادامه راه برای ما خوب خواهد شد چون بازی‌های آینده برای ما امیدوارکننده باشد. از بچه‌های خودم راضی هستم. با اینکه خسته بودند تمام توان خود را گذاشتند. به آنها خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم به هدف اول‌مان که کسب سهمیه بود برسیم.

الهامی همچنین درباره اینکه چقدر امیدوار برای کسب سهمیه هستید، عنوان کرد: ما بازی را خیلی خوب شروع کردیم، نیمه اول بهتر بودیم اما نیمه دوم بازی متعادل بود. ترس از گل خوردن باعث این بازی شد. شرایط سخت است، به رقیب امتیاز دادن در این شرایط یعنی از دور خارج شدن. به همین دلیل نیمه دوم هر دو تیم دنبال این بودند گل نخوردند و در مرحله بعد به گل برسند.

سرمربی تراکتور درباره شناختش از شهرخودرو عنوان کرد: باید بگویم، اگر بیشتر از بختیاری‌زاده از این تیم شناخت نداشته باشیم کمتر هم نداریم. البته آقای صداقت بیشتر شناخت داشت که همین به ما کمک کرد. شکل بازی این تیم با آمدن سهراب تغییر کرده است. فوتبالی که از شهرخودرو سراغ داشتم این نبود، چون شکل بازی تغییر کرده بود. هر مربی فلسفه خود را دارد.

وی در مورد تقدیری که در این بازی صورت نگرفت، عنوان کرد: توقعی ندارم. خدا را شکر که تماشاگر نبود تا ما را فحش بدهد. بچه‌های شهرخودرو همین که دیدم‌شان خوب بود. اینها برای من تقدیر بود. سال قبل که سهمیه گرفتیم اینها برای من تقدیر است. بچه‌های آنها بچه‌های من هستند و احتیاج به گل نداشتم چون آنها خودشان گل هستند.

الهامی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از تراکتور در نیمه دوم چیزی ندیدیم، گفت: تیم‌ها با شرایط جدول جلو می‌روند. بچه‌ها در بازی با سپاهان تخلیه شده بودند و نتوانستند خوب ریکاوری کنند. ما کمی از نظر نفرات جزو تیم‌هایی داشتیم که کمترین تغییر را در ارنج داشتیم. نبود شجاعی و آماده نبودن اشکان که کم کم برمی‌گردد دست ما را خالی کرده بود. آنهایی که بازی کرده بودند با تمام توان رقابت کردند. بازی‌ها فشرده است و در ادامه خواهیم دید چقدر بهم نزدیک می‌شوند. باید طوری رفتار کنیم تا از قافله عقب نمانیم.

وی گفت: جا دارد از گروه داوری و کمیته داوران تشکر کنم. من از قضاوت امروز راضی هستم. شاید همه فکر می‌کردند بازی سخت باشد اما داور عالی قضاوت کرد. امیدوارم همین طور در آسیا هم موفق باشند.

سرمربی تراکتور درباره رعایت پروتکل‌ها یادآور شد: هیچ تیمی پروتکل را رعایت نمی‌کند و فقط بحث فردی هست که افراد رعایت می‌کنند. خیلی‌ها ماسک نمی‌زنند مثل من.

 

دیدگاه تان را بنویسید