جلسه سعادتمند با پیشکسوتان استقلال و تقدیر از یک دروازه‌بان قدیمی

در جلسه امروز اعضای کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال با احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه، از یکی از دروازه‌بان‌های پیشین استقلال تجلیل شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چند تن از اعضای کمیته پیشکسوتان باشگاه استقلال امروز (چهارشنبه) جلسه‌ای را با احمد سعادتمند مدیرعامل این باشگاه برگزار کردند. سعادتمند در این جلسه ضمن قدردانی از تلاش‌های پیشکسوتان برای این باشگاه، با آنها درباره وضعیت استقلال گپ و گفت دوستانه‌ای داشت.

در ادامه این جلسه از منصور رشیدی دروازه‌بان نامدار و پیشکسوت تیم فوتبال استقلال از سوی سعادتمند و محسن خمارلو معاون ارتباطات باشگاه استقبال و تجلیل شد. در این جلسه پیشکسوتانی چون علی جباری، مهدی کشاورز، نصرالله عبداللهی، اکبر کارگرجم، منصور رشیدی، جواد قراب و محمد نوری حضور داشتند.

رشیدی درباره تجلیلی که از وی شد، گفت: من تا امروز نمی‌دانستم ساختمان باشگاه استقلال کجا قرار دارد! خوشحالم که سعادتمند نگاه ویژه‌ای به پیشکسوتان دارد. من امروز با حضور اعضای کمیته پیشکسوتان در محل باشگاه حاضر شدم و در جلسه پیشکسوتان با آقای سعادتمند هم حضور داشتم.

وی افزود: سعادتمند درباره وضعیت باشگاه مطالبی را مطرح کرد و پیشکسوتان هم نقطه نظرات خود را بیان کردند. مطمئنم که با تلاش‌های سعادتمند، مشکلات باشگاه حل خواهد شد، چون ایشان را فردی تلاشگر و مشورت‌پذیر دیدم و مطمئنم باشگاه با حمایت پیشکسوتان و هواداران به روزهای خوبش بر می‌گردد.

 

دیدگاه تان را بنویسید