توضیح رییس فدراسیون بوکس درباره حواشی وام 25 میلیون تومانی دبیر پیشین

رییس فدراسیون بوکس درباره حواشی وام ۲۵ میلیونی که دبیر پیشین فدراسیون بوکس با ضمانت فدراسیون گرفته بود گفت: آقای کلانتری بدون مشکل اقساط خود را پرداخت می‌کنند و تقریبا نصفی از این مبلغ باقی است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، امروز (چهارشنبه) یکم مرداد ماه ۱۳۹۹ مجمع عمومی سالانه فدراسیون بوکس برای سال‌ ۹۸ و سال‌های گذشته، با ریاست مهدی علی‌نژاد، معاون وزیر ورزش و جوانان به میزبانی وزارت ورزش برگزار شد که در جریان آن، بحث گرفتن وام از یک بانک توسط علیرضا کلانتری، دبیر پیشین فدراسیون بوکس با ضمانت فدراسیون مطرح شد!

حسین ثوری، رییس فدراسیون بوکس در این مورد گفت: در آن زمان‌ که آقای کلانتری کارمند و در واقع دبیر فدراسیون بوکس بودند، با ضمانت فدراسیون این وام ۲۵ میلیون تومانی را از بانک برداشته بودند که قرار است این مبلغ تسویه شود. توضیحات کامل در این مورد نیز در مجمع امروز ارائه داده شد. 

او در مورد میزان مبلغ باقی مانده از این وام نیز گفت: آقای کلانتری بدون مشکل اقساط خود را پرداخت می‌کنند و تقریبا نصفی از این مبلغ باقی است.

رییس فدراسیون بوکس درباره مجمع امروز نیز توضیح داد: خوشبختانه گزارش‌های مالی به صورت دقیق بررسی شد و تصویب اساسنامه داوران و مربیان هم بدون‌ مشکل و با اکثریت آرا صورت گرفت. چنین مجمعی چندین سال بود که برگزار نشده بود و خوشبختانه با خوبی به پایان رسید. 

او در پاسخ به این سوال که آیا مانند مجمع سال گذشته مشکل حسابرسی وجود نداشت؟ اظهار کرد: سال گذشته هم چون حسابرس نبود برخی موضوعات‌ مطرح و گزارش حسابرسی ارائه داده نشد، در نهایت مجمع به صورت فوق‌العاده برگزار شده و مسائل برطرف شد.

ثوری گفت: مجمع امروز برای سال ۹۸ و سال‌های گذشته‌ بود که چنین مجامعی برگزار نمی‌شد. تصمیم بر آن شد که همه مجامع این سال‌ها به صورت یکباره و امروز برگزار شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید