توضیح پیروانی درباره تهمت‌ها و کارشکنی‌ها علیه پرسپولیس

مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: لیاقت این باشگاه بزرگ این است کسب هزار امتیازها مدام تکرار شود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ افشین پیروانی درباره برتری پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر اظهار داشت: فولاد تیم خوبی بود که در این بازی خوب زحمت کشید ولی ما هم پرسپولیس هستیم و به لطف خدا و زحمت بازیکنان و کادرفنی شرایط خوبی داریم. سه امتیاز را هم گرفتیم و به چهارمین قهرمانی نزدیک تر شدیم.

وی افزود: هرچند هواداران کنار ما نیستند اما دعای خیرشان کنار تیم است و به ما انرژی مثبت می دهند. فکر می کنم همه بازی ها مهم است اما با نتیجه گرفتن در یکی دو بازی آینده قهرمانی پرسپولیس قطعی می شود.

مدیر سرخپوشان درباره هزار امتیازی شدن این تیم با برتری برابر فولاد گفت: برد لذت دارد. وقتی در تیم پرسپولیس هستی با بالا بردن جام و قهرمانی لذت برد بیشتر هم می شود. این تیم میلیون ها هوادار عاشق دارد و من هم افتخار می کنم در چنین باشگاهی بزرگ شده، پرورش پیدا کرده و قهرمان شده ام. ان شالله مانند گذشته همدلی داشته باشیم تا بتوانیم چندین هزار امتیاز دیگر بیاوریم. لیاقت باشگاه بزرگ پرسپولیس این است هزار امتیازها مدام تکرار شود.

پیروانی درباره احتمال زیاد مسجل شدن قهرمانی پرسپولیس در بازی با نفت مسجد سلیمان عنوان کرد: تمام بازی ها سخت است. از قدیم گفته اند در نیم فصل دوم دروازه ها و زمین کوچک تر می شود. امتیاز گرفتن سخت است. تیم خدا را شکر روند خوبی دارد اما تمام تیم ها زحمت می کشند. برخی تیم ها برای کسب سهمیه و  تعدادی هم برای سقوط نکردن زحمت می کشند و مقابل قهرمان ایران هم انگیزه های شان چند برابر می شود.

وی ادامه داد: تمام حریفان قابل احترام هستند اما طبق نظر کادرفنی بازی به بازی جلو می رویم و هدف مان در تمام بازی ها برد و دفاع از نام بزرگ پرسپولیس است. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد وهر زمان قهرمانی مان قطعی شود، برای خوشحالی هواداران بازی های بعدی را هم با هدف برد به زمین می رویم. پیشاپیش هم این قهرمانی را به هواداران عزیز که سرمایه اصلی پرسپولیس هستند، تبریک می گوییم. این تیم بزرگ است و به خاطر هواداران عاشق نامش بزرگ تر شده است. ان شالله بتوانیم همچنان برای هواداران که لیاقت شان خیلی بیشتر از این ها است قهرمانی بیاوریم.

مدیر تیم پرسپولیس درباره زمان برگزاری جشن قهرمانی پرسپولیس توضیح داد: این شعار نیست. من به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس می گویم جشن قهرمانی کنار هواداران لذت دارد.  شادی قهرمانی با پرشدن ورزشگاه از سوی هواداران و خواندن سرود مضاعف می شود. در بحث دیگر تا روزی که می خواهیم جشن بگیریم ان‌شالله اتفاق مثبتی رخ بدهد و تعدادی هوادار به استادیوم بیایند.

پیروانی تصریح کرد: در نهایت دنبال این هستیم جشن قهرمانی بگیریم زیرا یک سال سخت را پشت سر گذاشتیم و همه اعضای باشگاه پرسپولیس با وجود تمام کارشکنی ها، توهین ها و تهمت ها دست به دست هم دادند تا لیگ ادامه پیدا کند و قهرمانی دیگری رقم بزنیم. مهم کسب جام است که هر لحظه به آن نزدیک می شویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید