کنعانی زادگان: حرکتم روی بوعذار عمدی نبود/یک بار هم کارت قرمز نگرفته ام

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: از زمان حضورم در ملوان یک بار هم کارت قرمز نگرفته ام و حرکتم روی بوعذار عمدی نبود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره دیدار پرسپولیس برابر فولاد خوزستان اعتراض تیم حریف به حرکت وی روی عباس بوعذار و قرار گرفتن تیمش در آستانه پوکر قهرمانی صحبت‌هایی را انجام داده که متن آن را در زیر می‌خوانید.

 شب گذشته بازی خوبی مقابل فولاد انجام دادید و نتیجه مناسبی هم گرفتید. این برد شما را در یک قدمی کسب عنوان قهرمانی قرار داد.

خدا را شکر بازی خوبی انجام دادیم. سه امتیاز دیدار با فولاد از نان شب برای ما واجب‌‌تر بود و به همین دلیل برای برد تلاش کردیم. هر چند در نیمه اول نتوانستیم عملکرد خوبی ارائه بدهیم و فولاد در این نیمه خوب بازی کرد اما در نیمه دوم پرسپولیس واقعی و همیشگی بودیم. با صحبت‌هایی که کادر فنی ما بین دو نیمه انجام داد به خودمان آمدیم و توانستیم سه امتیاز شیرین این بازی حساس را کسب کنیم.

‌ باشگاه فولاد و برخی کارشناسان داوری اعتقاد دارند حرکت شما روی عباس بوعذار در نیمه اول باید با کارت قرمز داور همراه می‌شد. 

از زمانی که در ملوان انزلی بازی می‌کردم تاکنون کارت قرمز نگرفته ام و اطمینان دارم هیچگاه این اتفاق رخ نمی‌دهد. دلیلش هم این است که خیلی کم خطا می‌دهم. شاید در طول یک فصل دو تا سه کارت زرد بگیرم. من آدم خشنی نیستم هر چند فوتبال بازی کردنم محکم است. خودم دو بار رباط صلیبی پاره کردم و در آن صحنه هم نمی‌خواستم پایم به مچ پای عباس بوعذار بخورد. وقتی به وی تنه زدم تعادل خودم هم به هم خورد. حتی اگر حواستان بود می‌خواستم از بازیکن فولاد بپرم. بلافاصله هم از بوعذار عذرخواهی کردم زیرا هیچ قصدی نداشتم و دلیل اینکه کف پایم روی مچ پای وی رفت به هم خوردن تعادلم بود. عباس زیر پای من افتاد و به همین دلیل نتوانستم از روی وی بپرم. 

 روز گذشته بخشی از مطالبات بازیکنان پرسپولیس پرداخت شد این موضوع چه تأثیری روی عملکرد خوب‌تان در بازی با فولاد داشت؟

اجازه بدهید بزرگترهای تیم درباره مسائل مالی صحبت کنند اما خدا را شکر مسئولان باشگاه برای رفع مشکلات بازیکنان و کادر فنی تلاش می‌کنند. 

 پرسپولیس تنها یک امتیاز برای کسب پوکر قهرمانی نیاز دارد. نظرت درباره این موضوع چیست؟

هر چند ما تنها یک امتیاز تا قهرمانی فاصله داریم اما همیشه گفته‌ام بازی به بازی پیش می‌رویم و هر دیدار برای تیم ما حکم یک فینال را دارد. بازی با فولاد تمام شد و اکنون تمام فکر و ذکرمان را روی دیدار با نفت مسجدسلیمان می‌گذاریم تا با سه امتیاز این بازی قهرمانی‌مان قطعی شود. هر بازی چه داخل و بیرون خانه برای ما تفاوتی ندارد و فقط برای پیروزی به زمین می‌رویم. 

همیشه دوست داشتی در ترکیب پرسپولیس به صورت همزمان با سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده بازی کنی این موضوع در دیدار با فولاد برای دومین هفته متوالی تکرار شد.

آنها بازیکنان بزرگی هستند و همیشه از بازی کردن کنار این دو بازیکن لذت می‌برم. همیشه دوست دارم کنار سیدجلال و شجاع بازی کنم و خدا را شکر دو بازی است که هر سه در ترکیب پرسپولیس به زمین می‌رویم. من از تجربیات این بازیکنان بزرگ استفاده می‌کنم و امیدوارم روند رو به رشد خود به ویژه در کارهای دفاعی را با کلین شیت ادامه بدهیم.

‌در دیدار روز گذشته شما هواداران پرسپولیس طرح‌های موزاییکی  جالبی مانند خسته نباشید به کادر درمان، پوکر قهرمانی، کرونا را شکست می‌دهیم و قهرمان چمپیون) روی سکوهای ورزشگاه آزادی اجرا کردند. 

ابتدا باید از کادر درمانی کشورمان که برای بهبود بیماران و مقابله با کرونا از جان خود مایه می‌گذارند تشکر کنم. امیدواریم جشن قهرمانی را با حضور هواداران خود برگزار کنیم یا دست کم جایی باشد که هواداران پرسپولیس در آن کنار بازیکنان و کادر فنی جشن بگیرند حتی اگر آنجا یک خیابان باشد که بتوان با خلوت کردن آن جشن قهرمانی برگزار کرد. می‌توانیم با رعایت فاصله‌گذاری مانند اروپایی‌ها جشن قهرمانی خود را برگزار کنیم. خیلی دوست داریم کنار هواداران‌مان باشیم. باید از هواداران پرسپولیس که در این سه، چهار بازی برای اجرای طرح‌های موزاییکی وقت گذاشتند تشکر کنیم. هر چند نبود آنها روی کیفیت بازی تأثیر می‌گذارد. پرسپولیس تیم بزرگی است که پرطرفدارترین تیم آسیا هم محسوب می‌شود. همیشه هواداران کنارمان بودند. آنها در بازی با فولاد طرح‌های موزاییکی قشنگی به کار برده بودند. دست‌شان را می‌بوسم که چنین زحماتی کشیدند. می‌دانم برای اجرای این طرح‌ها 4، 5 روز وقت گذاشتند تا به شکل جالبی آنها را روی صندلی‌های ورزشگاه نمایش بدهند.

‌البته طرح پیراهن شماره یک پرسپولیس به نام علیرضا بیرانوند روی سکوها دیده می‌شد.

جای علیرضا کنار ما خیلی خالی است، وی برای قهرمانی ما خیلی زحمت کشیده و دوست داریم برای برگزاری جشن کنارمان باشد. بیرانوند همیشه در قلب بازیکنان و کادر فنی و هواداران پرسپولیس است. 

پرسپولیس در صورت برتری در 5 بازی باقیمانده‌اش با رکوردی فوق العاده فصل را به پایان می‌رساند که می توان گفت این رکورد در فوتبال ایران بی‌سابقه است. آیا پس از مسجل شدن قهرمانی‌تان برای ثبت این رکورد همچنان با انگیزه در بازی‌ها شرکت می‌کنید؟

هر چه کادر فنی تصمیم بگیرد ما تابع هستیم و هر چه آنها بخواهند در زمین انجام می‌دهیم پرسپولیس همیشه بزرگ است و بزرگ هم می‌ماند. حتی اگر قهرمانی ما مسجل شود با تمام قدرت در بازی‌های بعدی به زمین می‌رویم.

 

دیدگاه تان را بنویسید