تقدیر ویژه پرز از زیدان، راموس و البته کریم

رئیس باشگاه رئال مادرید به هواداران وعده داد که با سرخیو راموس تا زمانی که بخواهد تمدید خواهد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ سرخیو راموس دیشب به عنوان کاپیتان رئال دومین لالیگای خود را بالای سر برد. پیش از این فصل 17-2016 نیز او جام را به عنوان کاپیتان رئال دریافت کرده بود.

رئال با برتری 2-1 برابر ویارئال و کسب دهمین برد متوالی توانست فاتح لالیگا شود و این عنوان را نیز با شایستگی کسب کرد. یکی از ابهامات موجود در رئال به تمدید سرخیو راموس بر می گردد. او تنها یک سال دیگر با رئال قرارداد دارد.

فلورنتینو پرز رئیس رئال که در جشن قهرمانی تیمش شرکت کرده بود، در مورد تمدید با راموس گفت:« خیال هواداران راحت. سرخیو راموس مادام العمر در رئال می ماند. به عنوان کاپیتان و رهبر تیم، سرخیو عالی کار کرد و اگر تیم را در 10 بازی اخیر متحد دیدیم، بخش قابل توجهی از آن به خاطر قدرت رهبری راموس در زمین بود.»

پرز در مورد قهرمانی رئال گفت:« 10 بازی بدون هواداران انجام دادیم ولی حمایت های شان از راه دور در قلب هواداران نشست. فکر می کنم دوران قرنطینه به سودمان تمام شد چون جدی تر و بیشتر تلاش کرده و از لحاظ ذهنی خودمان را برای یازده فینال باقیمانده مهیا کردیم. بازیکنان توان و انرژی خودشان را وقف لالیگا کردند و در نهایت توانستند قهرمانی را کسب کنتند. این لالیگا وارد تاریخ رئال خواهد شد.»

مدیر رئال مادرید درباره کریم بنزما گفت:« کریم و دیگر بازیکنان عالی بودند. کریم البته به شکل ویژه ای خوب کار کرد. سرخیو کاپیتان بود و کورتوا درون دروازه باورنکردنی کار کرد. زیدان هم به عنوان مربی مسئول اول این موفقیت است.»

انتقاد علنی رئیس بارسا علیه وی ای آر:« بارتومئو دوست من است و با بارسلونا ارتباط مان خوب است حتی اگر باور نکنید. بیش از اینکه جدا باشیم به هم پیوسته هستیم. هر دو 20 درصد بودجه مان را از دست داده ایم و در دوران پس از کرونا شرایط دشواری را از لحاظ اقتصادی می گذرانیم.»

او درباره زیدان نیز اظهار کرد:« در توئیتر خواندم که به ازای هر 19 بازی یک جام گرفته و باید بگویم او یک هدیه الهی برای ماست. هر چقرد می خواهید از او انتقاد کنید ولی ما با زیدان به جام گرفتن ادامه خواهیم داد.»

دیدگاه تان را بنویسید