یوونتوس به دنبال تمدید قرارداد با دیبالا

یوونتوس که تابستان سال گذشته در صدد فروش دیبالا بود الان به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، فابیو پاراتیچی مدیرورزشی باشگاه یوونتوس اعلام کرد که باشگاه یوونتوس با پائولو دیبالا و مدیربرنامه‌های او برای تمدید قرارداد این بازیکن وارد مذاکره شده است.

دیبالا تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد و تابستان سال گذشته بیانکونری قصد داشت او را به منچستریونایتد و حتی اینتر هم بفروشد. تاتنهام هم دیگر مشتری این بازیکن آرژانتینی بود. در نهایت با مخالفت خود بازیکن این ستاره 27 ساله در یوونتوس ماند و از قضا در این فصل یکی از بهترین بازیکنان تیمش بوده به طوری که در 40 بازی‌اش برای تیم تحت هدایت مائوریتزیو ساری، روی 30 گل به صورت مستقیم تأثیرگذار بوده است.

پاراتیچی درباره برنامه یوونتوس برای آینده دیبالا گفت: ما مدتی است که با مدیربرنامه‌های دیبالا وارد مذاکره شده‌ایم. او برای ما بازیکن بسیار مهمی است. یوونتوس برای خرید او (از پالرمو) سرمایه‌گذاری سنگینی انجام داد. خرید دیبالا ریسکی بزرگ بود اما ما همیشه به توانایی‌های او ایمان داشتیم. ما حتی پیراهن شماره 10 تیم‌مان را به او دادیم، پس این نشان می‌دهد که ما همیشه به او ایمان داشتیم.

ادعای پاراتیچی در حالی است که تابستان سال گذشته زمزمه‌هایی مبنی بر تمایل او برای معاوضه دیبالا با مائورو ایکاردی مهاجم وقت اینتر هم شنیده می‌شد و اگر خود دیبالا موافقت می‌کرد اکنون به جای یوونتوس در منچستریونایتد بازی می‌کرد.

 

دیدگاه تان را بنویسید