جواب رد دیبالا و پیانیچ به پیشنهاد منچستریونایتد

دو بازیکن راه‌راه پوشان تورین به پیشنهاد باشگاه منچستریونایتد پاسخ منفی داده‌اند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، شبکه تلویزیونی «رای اسپورت» ایتالیا خبر داد باشگاه منچستریونایتد که امیدوار است در تابستان پیش رو پل پوگبا را به یوونتوس بفروشد، در مقابل نسبت به جذب پائولو دیبالا و میرالم پیانیچ در جریان معاوضه با هافبک فرانسوی خود علاقه‌مند است، اما هر دو بازیکن به پیشنهاد منچستریونایتد پاسخ منفی داده‌اند و علاقه‌ای برای پیوستن به جمع شیاطین سرخ ندارند.

پائولو دیبالا 26 ساله که تابستان گذشته بحث جدایی‌اش از یوونتوس مطرح بود و حتی گفته شد ممکن است راهی یکی از تیم‌های اینتر و پاری‌سن‌ژرمن شود، از زمان روی کار آمدن مائوریتزیو ساری در یووه نقش پررنگ‌تری پیدا کرده است. این مهاجم آرژانتینی که این فصل آمار 13 گل زده و 12 پاس‌گل را از خود برجای گذاشته است، تا سال 2022 با یوونتوس قرارداد دارد.

میرالم پیانیچ 30 ساله هم که در هفته‌های اخیر شایعه جدایی‌اش از یوونتوس بر سر زبان‌ها افتاد و گفته شد بارسلونا، چلسی و پاری‌سن‌ژرمن نسبت به جذب او علاقه‌مند هستند، اخیراً در مصاحبه‌ای از علاقه‌اش برای ماندن در این تیم ایتالیایی سخن گفت.

این هافبک بوسنیایی که قراردادش با یووه تا پایان ماه ژوئن 2023 اعتبار دارد، تابستان 2016 از رم به بانوی پیر ملحق شد و در این مدت سه قهرمانی در سری A، دو قهرمانی در جام حذفی ایتالیا و یک قهرمانی در سوپرجام ایتالیا را با این تیم تجربه کرده است.

اخبار مرتبط؛

دیبالا قراردادش با یوونتوس را تمدید می‌کند

خداحافظی همیشگی دیبالا از دنیای فوتبال!

دیدگاه تان را بنویسید