قاب های شیشه ای، ایده ای نو برای دکور خانه شما+ عکس

با خلاقیت امروز در دکوراسیون قاب عکس ها به اعضای پرکاربردتر در دکوراسیون خانه تبدیل شده اند و در نقش های متفاوت تری نسبت به گذشته ظاهر می شوند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، قاب عکس ها همیشه و در همه خانه ها حضور دارند و به نوعی نگهدارنده خاطرات و زندگی گذشته ما هستند. اما از ان جایی که یک بخش بسیار مهم دکوراسیون های امروزی را خلاقیت تشکیل می دهد، قاب عکس ها نیز در نقش های متفاوتی ظاهر شده و کاربردهای متنوع تری نسبت به گذشته پیدا کرده اند. قاب عکس های شیشه ای به خصوص به دلیل حالت معلق و شناوری که به واسطه شیشه ای بودن دارند، بیش تر برای اجرای ایه های خلاقانه به کار می روند. در ادامه با همراه نمونه هایی از کاربرد این مدل قاب عکس ها و ایده ها متفاوتشان را مرور می کنیم.

 

 

قاب عکس شیشه ای1

قاب عکس شیشه ای1

 

قاب کردن گیاهان با قاب عکس شیشه ای

قاب عکس های شیشه ای در نهایت سادگی و مینیماایست طراحی شده اند. شما به جز چهارچوب اطراف هیچ جز دیگری را در آن ها مشاهده نمی کنید و همین امر باعث شده تا جذابیت منحصر به فردی را وارد فضا کنند. یکی از کاربردهای جدیدی که برای این مدل قاب عکس ها تعریف می شود، قاب گرفتن گل ها و گیاهان است. برای این کار گیاهان و شاخ و برگ خشک شده را بین دو شیشه قرار می دهند و به دلیل نامشخص بودن شیشه ها، برگ ها حالت معلق پیدا خواهند کرد. تصاویر بالا نمونه های جالبی از این ایده را به شما نشان می دهند که می توانید تقاوت متریال و رنگ قاب ها و همین طور هماهنگی شان با دکوراسیون کلی رابه خوبی مشاهده نمایید. این ایده برای فضاهایی مانند نشیمن، پذیرایی، اتاق خواب، آشپزخانه و حمام مناسب خواهد بود.

 

قاب عکس شیشه ای1

قاب عکس شیشه ای1

 

قاب کردن خاطرات با قاب عکس شیشه ای

یکی از ایده های بسیار جذاب برای به کار بردن قاب عکس های شیشه ای قاب کردن نامه ها، نقاشی ها، نقشه ها و به طور کلی کاغذهای ارزشمند است. این ایده که معمولا برای دکوراسیون اتاق مناسب است خاطرات قدیمی و البته شیرین را به معرض نمایش گذاشته و شما مجبور نیستید که همیشه آن ها را در کشوها و یا جعبه ها نگهداری کنید. این مدل ها هم می توانند به صورت آویز و هم به صورت رومیزی مورد استفاده قرار بگیرند. ست شدن چهارچول دور قاب عکس ها به ایجاد یک مجموعه هماهنگ کمک خواهد کرد.

 

قاب عکس شیشه ای1

قاب عکس شیشه ای1

 

قاب عکس شیشه ای برای وسایل خاص

گاهی اوقات با وسایلی مواجه می شویم که برایمان بسیار زیبا و دلنشین هستند اما نمی دانیم که چگونه باید از آن در دکوراسیون خانه مان استفاده کنیم. دو تصویر بالا دو نمونه از همین اشیا، یعنی پرهای زیبا و همین طور موتیف های بافتنی را به شما نشان می دهند. شاید این وسایل به تنهایی به چشم نیامده و حتی قابل استفاده هم نباشند، اما زمانی که وارد قاب شیشه ای می شوند خود هب عنوان یک عنصری تزیینی برای طراحی دیوار به کار می روند. شیشه های شفاف اجازه می دهند که نور از بین بافت ها و طرح و نقش آن ها عبور کرده و جزییات وظرافت به بهترین شکل ممکن به نمایش گذاشته شود. اگر دیوار خانه تان با رنگ خاصی رنگ آمیزی شده باشد، قرار گیزی این قاب ها بر روی آن می تواند جلوه خاصی خلق نماید.

 

قاب عکس شیشه ای1

قاب عکس شیشه ای1

قاب عکس شیشه ای1

 

قاب کردن کارت پستال در قاب شیشه ای

در نهایت برای آخرین ایده به همان عکس ها و کارت پستال ها می رسیم. این روش که بیش تر می تواند برای فضاهای نشیمن و پذیرایی مناسب باشد، باید با سلیقه زیادی در انتخاب فریم ها همراه شود. بهتر است متناسب با پالت رنگی و همین طور سبک کلی مورد در فضا این فریم ها را انتخاب نمایید. البته در خانه هایی با رنگ خنثی، کارت پستال های رنگارنگ با چنین نمایشی می توانند به آسانی و به میزان لازم رنگ را به فضا وارد نمایند. 

دیدگاه تان را بنویسید