نتایج روز دوم هفته بیست و چهارم لیگ برتر/ استقلال ۰ - تراکتور ۰

استقلال یک گام دیگر از کسب سهمیه بازماند/ تساوی بدموقع سپاهان مقابل پارس جنوبی+ جدول رده بندی

دیدار تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور در ورزشگاه آزادی با تساوی صفر بر صفر به پایان رسید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ در ادامه بازی‌های هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال، تیم‌های فوتبال استقلال و تراکتور تبریز از ساعت 21 امشب (شنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف هم رفتند که تساوی بدون گل، حاصل کار دو تیم در پایان نود دقیقه بود.

شاگردان فرهاد مجیدی با این تساوی 38 امتیازی شدند و در رده ششم جدول باقی ماندند. تیم تراکتور نیز با کسب 41 امتیاز در رده چهارم جدول ایستاد.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، محمد دانشگر، عارف غلامی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، علی کریمی، علی دشتی (52 - آرش رضاوند)، فرشید اسماعیلی (87 - خدا مرادی)، میلاد زکی‌پور، مهدی قائدی و دیاباته.

ترکیب تراکتور: رشید مظاهری، محمدرضا خانزاده، اکبر ایمانی، سعید مهری (68 - ایمان سلیمی)، رضا اسدی، ساسان انصاری (80 - اشکان دژاگه)، میثم تیموری، محمدرضا آزادی، رضا شکاری (59 - مسعود شجاعی)، احسان حاج‌صفی و مهدی تیکدری.

داور: حسن اکرمی

نیمه اول/ استقلال 0 - تراکتور 0
دقیقه یک
: در همان شروع بازی تیم استقلال صاحب موقعیت شد که شوت شیخ دیاباته را رشید مظاهری راهی کرنر کرد.

دقیقه 2: علی دشتی به دلیل تکل خطرناک با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 12: پاس زمینی میثم تیموری را سیدحسین حسینی دروازه‌بان استقلال دفع کرد تا خطر از دروازه آبی‌پوشان دور شود.

دقیقه 15: شوت از راه دور ساسان انصاری با اختلاف راهی اوت شد.

دقیقه 20: ساکت الهامی سرمربی تراکتور به دلیل اعتراض‌هایی که به داور کرد، کارت زرد گرفت.

دقیقه 32: شوت مهدی قائدی به محمدرضا خانزاده برخورد کرد تا این موقعیت برای استقلال به هدر برود.

نیمه دوم/ استقلال 0 - تراکتور 0
دقیقه 53:
 اکبر ایمانی و آرش رضاوند هافبک‌های تراکتور و استقلال به خاطر درگیری در میانه زمین با کارت زرد داور جریمه شدند.

دقیقه 57: تیم استقلال صاحب ضدحمله شد که با نفوذ فرشید اسماعیلی و پاس ارسالی این بازیکن شیخ دیاباته در موقعیت گلزنی قرار گرفت که ضربه سر این بازیکن از کنار دروازه به بیرون رفت. در ادامه مهدی قائدی توپی را به سمت دروازه تراکتور فرستاد که باز هم از کنار دروازه مظاهری راهی اوت شد.

دقیقه 67: پاس عمقی خوبی به دیاباته رسید و این بازیکن می‌توانست به گل برسد، اما توپ به پشت او برخورد کرد و رشید مظاهری، دروازه‌بان تراکتور آن را در آغوش گرفت.

دقیقه 71: شوت علی کریمی با اختلاف از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 75: قائدی پس از عبور از یک بازیکن اقدام به شوتزنی کرد که ضربه‌اش پس از برخورد به تیر دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 81: میلاد زکی‌پور مدافع استقلال از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 82: اشتباه بازیکن تراکتور باعث شد توپ به آرش رضاوند برسد که ضربه این بازیکن را مظاهری راهی کرنر کرد.

دقیقه 85: مسعود ریگی با خطا روی مسعود شجاعی با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 86: ضربه سر قائدی در محوطه جریمه تراکتور را مظاهری از کنج دروازه بیرون کشید.

90+4: شوت علی کریمی پس از برخورد به مدافع تراکتور راهی کرنر شد.

سپاهان 1 - پارس جنوبی 1

دیدار دو تیم سپاهان و پارس جنوبی جم در استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار شد. شاگردان امیر قلعه نویی تنها یازده دقیقه به زمان نیاز داشتند تا گل اول خود را به ثمر برسانند. سید محمد حسینی با شوتی محکم دروازه فریبرز گرامی سنگربان جمی‌ها را گشود.

در دقیقه ۷۷ یک پنالتی برای سپاهان اصفهان اعلام شد که سید محمد کریمی توپ را به بیرون زد.

در ادامه چند موقعیت خطرناک از سوی سپاهان ایجاد شد اما نتیجه‌ای برای این تیم نداشت و بازی با همین نتیجه به پایان رسید.

سپاهان با این تساوی ۴۲ امتیازی شد و رده دوم جدول را حفظ کرد اما فاصله امتیازی‌اش با پرسپولیس صدرنشین به عدد ۱۴ افزایش یافت. پارس جنوبی جم هم با ۲۱ امتیاز و یک بازی کمتر در مکان سیزدهم قرار گرفت.  

شهرخودرو 1 - سایپا 1

روز دوم از هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر از ساعت 20:30 امروز (شنبه) با دیدار تیم‌های فوتبال شهر خودروی خراسان و سایپا در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد مقدس آغاز شد که این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک خاتمه یافت.

امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 9 تک گل تیم میزبان را به زیبایی و با ضربه سر به ثمر رساند، اما آرمین سهرابیان در دقیقه 6+90 کار را برای سایپایی‌ها به تساوی کشاند.

کوپال ناظمی قضاوت دیدار شهر خودرو - سایپا را بر عهده داشت. او در این بازی به علی نبی‌زاده و روح‌الله سیف‌الله‌پور از شهر خودرو و آرمین سهرابیان و سعید محمدفرد از تیم سایپا کارت زرد نشان داد.

تیم سایپا که در دو هفته قبل مقابل استقلال و سپاهان به نتیجه تساوی دست یافته بود، برای سومین هفته پیاپی مقابل یکی دیگر از مدعیان بالای جدول به نتیجه تساوی یافت تا با 22 امتیاز در جایگاه دوازدهم جدول باقی بماند. سپاهان نیز با این تساوی با 42 امتیاز در رده دوم قرار گرفت.

صنعت نفت آبادان 1 - نساجی 1

صنعت نفت آبادان و نساجی امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با تساوی یک، یک به پایان رسید. در این دیدار رضا جبیره در دقیقه ۲۶ برای صنعت نفت و رحمان جعفری در دقیقه ۴۵ برای نساجی گل‌زنی کردند.

گل‌ نخست این دیدار روی یک ارسال میلاد جهانی روی دروازه نساجی از روی یک ضربه ایستگاهی و توسط جبیره وارد دروازه علیرضا حقیقی شد و گل تساوی نساجی روی حرکت ترکیبی بازیکنان این تیم و ارسال تو در علی شجاعی توسط رحمان جعفری وارد دروازه میزبان شد.

با این نتیجه جایگاه دو تیم تغییر نکرد و صنعت نفت با ۳۷ امتیاز در رده هفتم و نساجی با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول رده‌بندی قرار گرفتند. صنعت نفت این شانس را داشت تا با پیروزی در این دیدار جای استقلال را در رده ششم بگیرد.

پیکان 2 - گل گهر 0

پیکان و گل‌گهر سیرجان امشب (شنبه) در چارچوب هفته بیست و چهارم لیگ برتر به مصاف هم رفتند. این دیدار با توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی و تلاششان برای بقا در لیگ برتر از حساسیت بالایی برای این دو تیم برخوردار بود و در نهایت با پیروزی ۲ بر صفر پیکانی‌ها به پایان رسید. در این دیدار ماهان رحمانی در دقیقه ۱۲ و نادر محمدی در دقیقه ۴۷ برای شاگردان عبدالله ویسی گل‌زنی کردند.

با این نتیجه پیکان و گل‌گهر جایگاهشان را با هم عوض کردند و به ترتیب با ۲۱ امتیاز در رده چهاردهم و ۱۹ امتیاز در رده پانزدهم قرار گرفتند و در حال حاضر گل‌گهر در منطقه سقوط قرار گرفت.

از حواشی این دیدار می‌توان به درگیری دو تیم و اعتراض شدید عبدالله ویسی به داور در نیمه نخست اشاره کرد که باعث توقف چند دقیقه‌ای این دیدار شد.

 جدول لیگ برتر فوتبال پس از پایان بازی‌های هفته بیست و چهارم

جدول رده بندی

دیدگاه تان را بنویسید