ساکت الهامی تهدید کرد؛ تراکتور مقابل استقلال بازی نمی‌کند

سرمربی تراکتور اعلام کرده تیمش تا زمان مساوی نشدن بازی‌های جدول رده‌بندی مقابل استقلال به میدان نمی‌رود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، در هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر شاهد لغو دو بازی به دلیل ابتلای بازیکنان تیم‌ها به کرونا بودیم. فولاد به این دلیل مقابل نساجی به میدان نرفت و استقلالی‌ها هم برای تقابل با پارس از سفر به جم خودداری کردند.

این اتفاق علاوه بر نساجی و پارس، اعتراض سایر تیم‌ها را هم به همراه داشته و تراکتوری‌ها که مدعی جدی کسب سهمیه و رقیب مستقیم دو تیم فولاد و استقلال هستند به شدت علیه این اتفاق موضع دارند.

ساکت الهامی در گفتگو با ایلنا اعلام کرده که تمایل ندارد تا پیش از مساوی شدن تعداد بازی‌های تیم‌ها و برگزاری بازی‌های معوقه هفته بیست و سوم تیمش را در هفته بیست و چهارم به مصاف استقلال بفرستد.

البته الهامی گفت که این موضوع شخصی خودش است و موضع باشگاه نیست ولی تمایل دارد در این مورد با مدیریت و مالک باشگاه صحبت کرده و اگر آنها موافق باشند این مورد به عنوان موضع رسمی باشگاه اعلام خواهد شد.

با ورود به 7 هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر کورس کسب سهمیه آسیایی بین چند تیم بالای جدول به شدت دنبال می‌شود و از همین رو ناهمگونی تعداد بازی‌های تیم‌ها می‌تواند به زیان برخی از آنها باشد و می‌شود به الهامی و تراکتوری‌ها بابت دلخوری‌شان از این جهت حق داد و باید دید آیا تراکتور رسماً در این خصوص اعلام موضع خواهد کرد یا نه.

 

دیدگاه تان را بنویسید