ویدئو/ تست لامبورگینی

گاو خشمگین ایتالیایی در هفته گذشته تصاویری از لامبورگینی SCV12 منتشر کرد. این خودروساز ایتالیایی همچنین جزئیاتی درباره این خودرو منتشر کرد، اما اواخر تابستان شاهد نگاه کامل‌تری به این ابرخودرو خواهیم بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حالا تیم مسابقات لامبورگینی یک ویدیو از SCV12 در حال تست منتشر کرده تا ما هم حس رانندگی با آن را تجربه کنیم. امانوئل پیرو راننده مشهور ایتالیایی، رانندگی لامبورگینی SCV12 را حین انجام این تست برعهده داشته است.

 

لامبورگینی

 

لامبورگینی SCV12 یک ابرخودرو مخصوص پیست مسابقه است که با همکاری تیم مسابقات لامبورگینی ساخته شده است. جزئیات اولیه نشان می‌دهند که این برند ایتالیایی در حال کار روی بخش‌های آیرودینامیک خودرو است.

این تحقیقات در حال انجام هستند تا نیروی رو به پایین بیشتری نسبت به خودروهای مسابقه‌ای GT3 داشته باشد. پکیج آیرودینامیک این مدل شامل کاپوت طولانی، دریچه‌های هوای دوتایی، اسپلیتر بزرگ در جلو، باله‌های عمودی در کناره‌ها می‌باشد.

 

لامبورگینی

 

البته، مهم‌ترین قطعه این لامبورگینی جدید موتور V12 آن است، که طبق گفته این شرکت، قادر است توان بیش از ۸۳۰ اسب‌بخار تولید کند. این موتور در کنار یک گیربکس شش سرعته متوالی قرار گرفته است.

قدرت فقط به چرخ‌های آلیاژی منیزیمی ۲۰ اینچی عقب منتقل می‌شود که از تایرهای مخصوص پیرلی بهره می‌برند. قطر چرخ‌های جلو ۱۹ اینچ است. هنوز وزن لامبورگینی SCV12 مشخص نشده، اما با توجه به اینکه لامبورگینی گفته شاسی این مدل از فیبرکربن ساخته شده، پس باید انتظار وزن سبکی را داشته باشیم.

هنوز جزئیاتی درباره قیمت SCV12 منتشر نشده است.

دیدگاه تان را بنویسید