باشگاه صنعت نفت با درخواست نساجی مخالفت کرد

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: با همه سختی‌ها که وجود دارد مشکلی برای تمرین و برگزاری بازی در آبادان نداریم و از حق‌ میزبانی‌مان نمی‌گذریم.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، باشگاه نساجی مازندران امروز (سه شنبه) با ارسال نامه‌ای به فدراسیون فوتبال به دلیل شرایط قرمز شهر آبادان خواستار تغییر محل دیدار این تیم مقابل صنعت نفت در تاریخ شنبه 21 تیرماه شد.

علی عیسی‌زاده، مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در واکنش به درخواست باشگاه نساجی گفت: هیچ باشگاهی نمی‌تواند برای فدراسیون فوتبال تعیین تکلیف کند. ما با چنین درخواستی مخالف هستیم و به هیچ وجه راضی به بازی خارج از خانه نیستیم.

وی ادامه داد: مگر جان بازیکنان دیگر تیم‌ها بیشتر از بازیکنان ما اهمیت دارد؟ با پارس جنوبی در آبادان بازی کردیم و همه مسائل بهداشتی هم رعایت شد و خداراشکر برای هیچ کسی هم مشکلی پیش نیامد. بازیکنان پارس جنوبی سلامت از آبادان رفتند و برای بازی با استقلال هم هیچ مشکلی نداشتند. 

عیسی زاده عنوان کرد: اکثر شهرهای بزرگ مثل تهران وضعیت خوبی ندارند و ما نمی‌توانیم بپذیریم که خارج از آبادان بازی کنیم. بازیکنان تیم ما در گرمای آبادان تمرین می‌کنند و ما با وجود همه شرایط سختی که وجود دارد مشکلی برای برای برگزاری بازی‌ها نداریم و از حق میزبانی‌مان هم نمی‌گذریم.

دیدگاه تان را بنویسید