انتقاد پزشک بایرن از گواردیولا

یک بار دیگر پزشک باتجربه بایرن مونیخ از پپ گواردیولا انتقاد کرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، همه چیز بعد از شکست سه بر یک برابر پورتو در لیگ قهرمانان اروپا در سال ۲۰۱۵ رخ داد. بعد از آن بازی گواردیولا انگشت اتهام را به سوی هاننس ویلهلم مولر پزشک باتجربه بایرن گرفت و او را مسئول آسیب دیدگی های زیادی شاگردانش دانست.

انتقاد تند گواردیولا از پزشک بایرن مونیخ باعث شد تا او بعد از ۳۸ سال حضور در این باشگاه به همکاری خود پایان دهد.

پزشک سابق بایرن در انتقاد از گواردیولا گفت: برایم اصلا قابل تحمل نبود که یک مربی جوان و البته کاملا موفق و شناخته شده جلوی همه بازیکنان از من انتقاد کند. او در مسائل پزشک هم دخالت می‌کرد و می‌خواست بگوید که همه چیز را بهتر از من می‌شناسد.

ویلهلم ۷۷ ساله که در کتاب خاطرات خود هم به شدت از گواردیولا انتقاد کرد، ادامه داد: انتقاد تند گواردیولا باعث شد تا من بایرن را ترک کنم. گواردیولا به اعتماد به نفس بیشتری نیاز داشت. معمولا رسانه‌ها او را یک مربی صاحب سبک و نوآور توصیف می‌کنند اما باید بگویم که او در بایرن موفق نبود و حرکت روبه عقب داشت.

او در پایان گفت: وقتی که من مشغول معالجه بازیکنان بودم جلوی چشم همه تهمت‌های را به من وارد ساخت. او من را مسئول وضعیت بدنی بد بازیکنان برابر پورتو دانست. باید بگویم که دوران گواردیولا بدترین دوران حضور من در بایرن بود.

پزشک بایرن بعد از این انتقاد همکاری خود را با باشگاه قطع کرد اما بعد از جدایی گواردیولا برگشت و تا چند ماه پیش  هم با بایرن بود که برای همیشه بازنشست شد.

او گفت که بعد از جدایی از بایرن دوباره با گواردیولا صحبت کرد و اکنون مشکلی با هم ندارند.

 

دیدگاه تان را بنویسید