عقد قرارداد جدید آرتور و پیانیچ

بازیکنان جدید بارسلونا و یوونتوس قراردهایی خود را امضا کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، چندین منبع خبری در ایتالیا از جمله شبکه اسکای اسپورت ایتالیا مدعی شده‌اند که آرتور ملو و میرالم پیانیچ هر دو پس از پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی‌شان با تیم‌های جدیدشان قراردادهایی 5 ساله امضا کرده‌اند.

هر دو بازیکن تست‌های پزشکی‌شان را روز گذشته (یکشنبه) در مرکز پزشکی جی‌مدیکال باشگاه یوونتوس انجام دادند و هیچ موردی که موجب نگرانی پزشکان دو باشگاه شود در فعالیت‌های فیزیکی آنها رؤیت نشد و به این ترتیب آخرین مانع برای معاوضه آنها هم از سر راه برداشته شد.

به این ترتیب ملو، هافبک برزیلی بارسلونا با قراردادی 70 میلیون یورویی راهی یوونتوس شد که 60 میلیون یوروی آن با رفتن پیانیچ هافبک بوسنیایی یوونتوس به نوکمپ و 10 میلیون یوروی مابقی به صورت نقدی پرداخت می‌شود.

اکنون دو بازیکن باید به تیم‌های قبلی‌شان برگردند تا فصل را به پایان برسانند هرچند روز گذشته خبرهایی منتشر شد مبنی بر اینکه ملو به خاطر ناراحتی از بی‌مهری مسئولان باشگاه و اصرار‌شان برای فروش وی با وجود نارضایتی او، قصد ندارد به بارسلونا برگردد.

اگرچه قرارداد دو بازیکن در نقل و انتقالات فصل جاری آنها درج شده است اما آنها تا فصل آینده اجازه ندارند برای تیم‌های جدید‌شان بازی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید