یک وزنه بردار ایرانی به کرونا مبتلا شد

یک وزنه بردار ایرانی به ویروس کرونا مبتلا و در بیمارستان بستری شد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ میلاد رهبری نژاد در مورد ابتلای خود به ویروس کرونا بیان کرد: از زمانی که سالن های وزنه برداری بازگشایی شد، سالن وزنه برداری مطهری کرج یک مرتبه آن هم به همت خود وزنه برداران و پیشکسوتان نظافت شد  و پس از آن اصلا نظافت نشد. بارها هم به مربیان و سرپرست هیات وزنه برداری استان اعتراض کردیم اما متاسفانه هیچ اتفاقی نیفتاد.

 او که به سختی هم صحبت می کرد، ادامه داد: ما در سالن مایع دستشویی هم نداشتیم و وفقط والدین یک از وزنه برداران الکل آورده بود که آن هم به مقدار محدود بود و بعد از چند روز تمام شد. شرایط نابسمانی بود. البته من برای خودم صندلی تهیه کردم و سعی کردم جداگانه تمرین کنم اما خب به طور مکرر مجبور بودیم از سرویس های بهداشتی و دوش حمام استفاده کنیم که این مکان ها هم کثیف بود.

رهبری نژاد در پاسخ به این پرسش که افرادی بودند در باشگاه که علائم بیماری داشتند که فکر می کند از باشگاه آوده شده باشد، گفت: سه نفر آنفولانزا گرفته بودند و آقای شیرخانی که پیشکسوت  و مربی است گویا در منزل در قرنطینه به سر می برد.

وزنه بردار ایران در بازی های یونیورسیاد ۲۰۱۷ در پاسخ به این پرسش که با توجه به نبود بهداشت در سالن چرا در ساعت های خلوت تر به باشگاه نمی رفت، تاکید کرد: با توجه به اینکه من مشغول به کار بودم فقط در زمان ۱۴ تا ۱۸ که وقت ناهار  و استراحت بود می توانستم تمرین کنم که زمان شلوغی بود و خب بعضی ها هم  نکات بهداشتی را رعایت نمی کردند. البته مدتی بعد تب سنج آورند اما باشگاه واقعا کثیف بود.

رهبری نژاد در مورد وضعیت عمومی خود گفت: دو روز است که به بخش منتقل شده ام و فعلا حالم کمی بهتر شده است البته به صورت خفیف روی ریه هایم نیز تاثیر گذاشته است.

او در مورد اینکه اعضای خانواده ش هم  به این ویروس مبتلا شده اند یا خیر، تصریح کرد: قرار است تست بدهند و فعلا علائمی نداشته اند. خود من سه رو اول که احساس کردم حالم مساعد نیست به پزشک مراجعه کردم که ابتدا گفتند چیز خاصی نیست با این حال خودم رعایت کردم و اصلا از اتاق خارج نشدم بعد از سه روز دوبار به پزشک مراجعه کردم که آن زمان دستور بستری شدن من را دادند.

دیدگاه تان را بنویسید