بازیکن آرسنال به کرونا مبتلا شد

تست کرونای یکی از بازیکنان تیم فوتبال آرسنال پیش از مصاف این تیم مقابل منچسترسیتی در هفته گذشته مثبت و باعث قرنطینه او و دو هم‌تیمی‌‌اش شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سایت گل مدعی شده که تست کرونای یکی از بازیکنان آرسنال درست پیش از مصاف هفته گذشته این تیم با منچسترسیتی مثبت بوده اما از افشای نام آن خودداری کرد.

طبق گزارش این سایت، این بازیکن پس از مثبت اعلام شدن تست کرونایش، به خانه خود رفته تا مطابق دستورالعمل‌های باشگاه و پروتکل پزشکی لیگ برتر قرنطینه شود. در همین حال دو بازیکن دیگری هم که با او در تماس بوده‌اند از فهرست بازیکنان آرسنال خط خوردند و به قرنطینه فرستادن شدند.

آرسنال 5 روز پیش در اولین بازی خود در لیگ برتر انگلیس پس از وقفه سه ماه ناشی از شیوع کرونا با نتیجه 3 بر صفر تن به شکست داد که در آن بازی داوید لوئیز، مدافع میانی برزیلی توپچی‌ها با اشتباهی که در صحنه گل اول مرتکب شد، خطایش که منجر به پنالتی من‌سیتی شد و در نهایت اخراجش از زمین مقصر بود. با این حال او تنها مقصر باخت آرسنالی‌ها نبود چرا که ظاهراً حال و هوای رختکن این تیم هم پس از مطلع شد از ابتلای هم‌تیمی‌‌شان به کرونا آشفته بوده است.در این میان سه بازیکن تیم هم برای حداقل یک هفته به قرنطینه رفته‌اند.

طبق پروتکل پزشکی باشگاه لیگ برتر انگلیس، هر کسی که با یک فرد مبتلا به کرونا برای مدت زمانی بیش از 15 دقیقه کمتر از 2 متر فاصله داشته باشد، باید 7 روز قرنطینه شود و این قضیه شامل 2 بازیکن آرسنال می‌شود. با این حال با سپری شدن دوره هفت روز قرنطینه این سه بازیکن مجوز بازگشت به تمرینات را پیدا کرده‌اند و قرار است که در دور بعدی تست‌گیری در لیگ برتر از آنها مجدداً تست گرفته شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید