پیشکسوت استقلال: چرا مسئولان باشگاه با دیاباته برخورد نمی‌کنند؟

پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد که کادر فنی این تیم باید در بازی با فولاد و به دنبال اخراج علی کریمی خوشیتنداری به خرج می‌داد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ بهتاش فریبا در مورد شکست 2 بر یک استقلال برابر فولاد خوزستان گفت:‌ بعد از چند ماه تعطیلی من این انتظار را نداشتم که شاهد یک بازی تاکتیکی باشیم. البته ترفند فولاد برای نتیجه گرفتن کاملاً درست بود. آنها با پرس از میانه میدان خط هافبک استقلال را از کار انداختند و بازیکنان خط میانی یک پاس هم به مهاجمان ندادند. فولاد در کناره‌ها هم به استقلال اجازه خودنمایی ندارد. البته سمت چپ را که خودمان بستیم و میلیچ یک نفوذ هم نکرد. متأسفانه هر توپی به این بازیکن رسید آن را به مدافعان و خط هافبک داد.

وی در ادامه افزود: در سمت راست هم با اینکه گل استقلال از حرکت وریا شروع شد، اما فولادی‌ها این سمت را هم کنترل کرده بودند. از طرفی در مورد سیستم بازی استقلال هم باید بگویم که تیم ما در نقطه کورها مشکل دارد و مدافعان کناری باید زودتر برگردند تا تیم با مشکل مواجه نشود.

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال با اشاره به اخراج علی کریمی و اینکه هافبک استقلال گفته بود محمد آبشک از ابتدای بازی فحاشی می‌کرد، خاطر نشان کرد: وزن شخصیتی کریمی به وزن فوتبالی او می‌چرخد. کریمی بازیکنی نیست که دروغ بگوید. من در مورد فحاشی صحبتی ندارم، ولی کریمی تأکید کرد که بازیکن حریف چند بار پیراهن او را کشیده است. اگر این اتفاق رخ داده، پس چرا داور خطای آبشک را نگرفته است؟ برخی داوران با سوت زدن‌های‌شان روی اعصاب بازیکنان هستند و شما دیدید که بازیکنان دو تیم در نیمه اول چقدر به داور اعتراض کردند.

فریبا ضمن انتقاد از قضاوت سیدمهدی سیدعلی تصریح کرد: نحوه سوت زدن ایشان اعصاب هر دو تیم را به‌هم ریخته بود و نمی‌دانم چرا سیدعلی بعد از سوت زدن لبخند می‌زد. من که مسئولیتی ندارم و در خانه نشسته بودم، از نحوه سوت زدن و خنده‌هایش عصبانی شده بودم، حالا شما ببینید که بازیکن در زمین مسابقه با این نحوه قضاوت چه شرایطی پیدا می‌کند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در واکنش به رفتارهای فرهاد مجیدی و اینکه خیلی‌ها از این مربی انتقاد کردند، اظهار داشت: فقط می‌توانم بگویم که کادر فنی استقلال باید در آن شرایط خویشتنداری می‌کرد. متأسفانه ما در حالی 9 نفره شدیم که غلامی یک کارت زرد داشت. وقتی بازیکنی یک کارت دارد چرا بی‌جهت باید اعتراض کند تا کارت قرمز را بگیرد؟

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا نتایج استقلال در این فصل نمی‌تواند در آینده فرهاد مجیدی تأثیرگذار باشد؟»، خاطرنشان کرد: به‌هرحال کارنامه یک مربی براساس نتایجش بررسی می‌شود. استقلال در این بازی چند بازیکن ثابت خود را در اختیار نداشت. متأسفانه ارسلان مطهری مصدوم شد و دو اخراجی هم دادیم. سرمربی تیم هم در بازی با سایپا غایب است و استقلال باید در شرایطی سخت به مصاف این تیم برود. البته در بازی‌های بعدی جوان‌های تیم می‌توانند خودشان را نشان دهند و من به موفقیت و درخشش آنها خوش‌بینم.

فریبا با انتقاد از شیخ دیاباته گفت:‌ بازیکنی که هر وقت دریافت پولش دیر می‌شود به فیفا شکایت می‌کند، با 10 کیلو اضافه وزن به ایران برگشته است! کادر فنی استقلال به بازیکنان این تیم برنامه داده بود و بازیکنان در بازگشت به تمرینات سر وزن بودند، ولی دیاباته اضافه وزن داشت. چرا باید دیاباته 10 کیلو اضافه وزن داشته باشد؟ او وقتی شرایط خوبی داشت، بهترین بازیکن ما بود، ولی چرا باید با اضافه وزن به تمرینات برگردد. او باید در این زمینه توضیح بدهد، در ضمن مسئولان باشگاه هم باید با این بازیکن برخورد کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید