کادر پزشکی تیم ها واقعا کار سختی دارند

حمید درخشان: هیجان در فوتبال مانع از رعایت پروتکل می‌شود

سرمربی پیشین پرسپولیس معتقد است این تیم برای رسیدن به عنوان قهرمانی لیگ برتر فوتبال ایران باید از حرف‌هایی که در این باره بیان می شود عبور کند و بازی به بازی پیش برود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، حمید درخشان درباره شروع دوباره بازی های نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران گفت: اتفاق خوبی است که می تواند روحیه فوتبالی‌ها و اهالی جامعه را بهتر کند. دوران کرونا خیلی سخت بود و همچنان سخت هم می گذرد. یک مملکت نیاز به جامعه سالم دارد و برای کشوری مثل ایران  نوعی نیاز حیاتی بود که فوتبالش برگزار شود. به هر حال مردم ایران فوتبال را خیلی دوست دارند و نتایج تیم محبوبشان در روحیه فردی و اجتماعی آنها تاثیرگذار است.

کارشناس فوتبال ایران و پیشکست پرسپولیس افزود: البته نباید فراموش کنیم که کرونا هنوز هست و باید پروتکل ها را جدی بگیریم. من فکر می کنم کادر پزشکی تیم ها واقعا کار سختی دارند.

وی یاداور شد: در بازی استقلال و فولاد گاهی اوقات بازیکنان فراموش می کردند که نکات بهداشتی برای مقابله با کرونا را رعایت کنند. هیجانات بازی مانع از رعایت این موضوع شد. نمی توان هم آنها را مقصر دانست اما واقعا نیاز است تا آنها حواس خودشان را جمع کرده و مراقب سلامتی خود و خانواده‌شان باشند.

سرمربی و کاپیتان پیشین پرسپولیس درباره شانس قهرمانی این تیم با وجود اختلاف ۱۰ امتیازی نسبت به سایر رقیبان تصریح کرد: پرسپولیس باید بازی به بازی پیش برود. آنها نباید توجهی به این صحبت ها در خصوص اطمینان از قهرمانی خود داشته باشند.

درخشان درباره افزایش آسیب دیدگی بین بازیکنان لیگ برتری گفت: طبیعی است وقتی یک بازیکن بیشتر از سه ماه استراحت کرده و بعد از ۱۲۰ روز بازی می کند دچار استرس شود. همین استرس و فشار بالای تمرینات می‌تواند احتمال آسیب دیدگی در بین بازیکنان حرفه ای را افزایش دهد. وظیفه کادرفنی تیم هاست که بدنسازی را به گونه ای ترتیب دهند که مصدومیتی برای بازیکنان ایجاد نشود.

 

دیدگاه تان را بنویسید