برخورد پلیس با عرضه کنندگان مانتو های شیشه ای و جلو باز

طرح سراسری برخورد با واحدهای صنفی تولید و عرضه کننده مانتوهای شیشه ای, جلوباز و توری به مرحله اجرا در می آید.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سرهنگ نادر مرادی رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت درباره دغدغه و مطالبه شهروندان مبنی بر برخورد با واحدهای صنفی عرضه کننده مانتو های شیشه ای و جلو باز اظهار داشت: در طی هفته‌های گذشته به مغازه ها و واحدهای صنفی و مجتمع های تجاری عرضه کننده لباس و پوشاک در خصوص عرضه این نوع البسه اطلاع رسانی شده و هشدارهای لازم داده شده است.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت تصریح کرد: در این راستا جلساتی نیز با بازرسان و رؤسای اتحادیه پوشاک و مسؤولان فرهنگی وزارت ارشاد برگزار کردیم.

وی اعلام کرد: طی این جلسات و اطلاع رسانی های که در هفته های گذشته به واحدهای صنفی اعلام شد پلیس در روزهای آینده طرحی سراسری را در تهران بزرگ به مرحله اجرا خواهد گذاشت.

سرهنگ مرادی اظهار داشت: پلیس در کنار سایر مأموریت‌های ذاتی خود با توجه به نگرانی و مطالبات مردم در این حوزه ورود خواهد کرد.

رئیس پلیس نظارت بر اماکن عمومی پایتخت اعلام کرد: پلیس در طرح سراسری که در روزهای آتی اجرا می کند با تولیدکنندگان, فروشندگان و عرضه کنندگان مانتوهای شیشه‌ای, توری و جلوباز برخورد خواهد کرد.

گفتنی است مخاطبان در سامانه فارس من با درج موضوعی باعنوان" مانع از عرضه مانتوهای جلو باز شوید "پیگیری این موضوع را از خبرگزاری فارس خواستار بودند.

 

دیدگاه تان را بنویسید