شناسایی و دستگیری سارق منازل شرق تهران

رئیس پایگاه چهارم پلیس از دستگیری سارقی خبر داد که با همراهی ۲ تن از همدستانش از منزل یکی از اقوام خود سرقت کرده بود.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری، رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی گفت: بیست و هشتم اردیبهشت سال جاری پرونده‌ای با موضوع دستگیری یک سارق منزل به هویت سیامک به همراه اموال مکشوفه به شرح مجسمه مسی، سماور مسی، کتری فلزی و چند وسیله موسیقی از کلانتری ۱۴۴ جوادیه تهرانپارس برای رسیدگی تخصصی به پایگاه چهارم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی بیان داشت: متهم که هنگام انتقال اموال سرقتی شناسایی و دستگیر شده بود، با قبول جرم ارتکابی اظهار داشت، به تنهایی از منزل اقوامم سرقت کردم و در زمان انتقال اموال مسروقه در خیابان دستگیر شدم.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی با اشاره به اینکه در گام بعدی از تحقیقات پلیسی مال باخته که خانم میانسالی بود، شناسایی و به پایگاه چهارم دعوت شد، تصریح کرد: این خانم میانسال گفت، برای مسافرت کاری حدود ۳ روز از منزل خارج شدم و پس از حضور متوجه شدم پوشاک، طلا، لوازم منزل، ظروف مسی، ظروف آشپزخانه و ... به ارزش ۲ میلیارد ریال در نبود من سرقت شده است.

این مقام انتظامی بیان داشت: در ادامه تحقیقات پلیس مشخص شد که سرقت در چند مرحله انجام شده است و سیامک این سرقت‌ها را به تنهایی انجام نداده است.

وی تصریح کرد: مجددا از سیامک بازجویی و متهم در اظهارات جدیدش ادعا کرد، به همراه دوتن از دوستانم به نام‌های حبیب و کریم سرقت‌ها را انجام داده ام و نقشه سرقت را من کشیده‌ام.

سرهنگ نثاری با اشاره به اینکه با هماهنگی قضایی هر دو متهم دیگر نیز در مخفیگاهشان دستگیر شدند، اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی با سابقه ثبت سرقت در حوالی میدان امام حسین (ع) نیز کشف و متهمان به سرقت موتورسیکلت علاوه بر سرقت منزل اقرار کردند.

رئیس پایگاه چهارم پلیس آگاهی در پایان گفت: با توجه به اعتراف صریح متهمان هر سه متهم با صدور قرار تأمین مناسب از سوی دادیار دادسرای ناحیه ۱۵ تهران به زندان معرفی شدند.

 

دیدگاه تان را بنویسید