قابلیت مسیریابی امن به گوگل اضافه شد

گوگل با مشخص کردن ارتباط وسایل نقلیه متفاوت با یکدیگر قصد دارد امنیت رفت و آمد کاربران را افزایش دهد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، با وجود شیوع ویروس کرونا و عدم کاهش میزان مبتلایان به مقدار چشمگیر، همچنان برخی از مردم ناچارند تا به محل کار خود بروند و خود را در خطر بیندازند. به دنبال این مسئله ظاهرا شرکت گوگل در نظر دارد تا قابلیتی را در اختیار کاربران خود قرار دهد تا آن‌ها از امن‌ترین زمان رفت و آمد مطلع شوند.

 

جزئیات تکمیلی در رابطه با قابلیت جدید شرکت گوگل برای برنامه مسیریاب خود

بر اساس اطلاعات منتشر شده جین منچان وانگ، محقق فضای مجازی، اخیرا متوجه شده شرکت گوگل در حال بررسی ارتباطات بین وسایل حمل‌ونقل عمومی است تا کاربران از این طریق با سادگی و امنیت بیشتری مسیر خود را طی کنند. این ویژگی که قرار شده برای مسافت‌های مشخص در نظر گرفته شود قابلیت استفاده از دوچرخه‌ها، خودروها، موتورسیکلت‌ها و دیگر سرویس‌های حمل‌ونقل را در خود جای می‌دهد. کاربران با استفاده از این قابلیت می‌توانند با استفاده از یک وسیله نقلیه به محل توقف خودرو و یا دستگاهی دیگر بروند و از آن‌جا به مکانی که تمایل دارند برسند.

 

گوگل مپز

ویژگی جدید مسیریاب شرکت گوگل کاربران را در کل مسیر راهنمایی می‌کند و اطلاعات لازم درباره وسایل نقلیه مختلف را در اختیارشان قرار می‌دهد. جین منچان وانگ، همچنین متوجه شده گوگل سعی دارد با مشارکت‌های جدید خود کار کاربرانش را آسان‌تر سازد. بر اساس گفته‌های وانگ، گوگل در قرارداد جدیدش با شرکت‌هایی مانند اوبر به افراد اجازه می‌دهد بدون نیاز به تعویض برنامه‌ها از مدت زمان سفر خود پیش از درخواست خودرو مطلع شوند.

گفتنی است انتشار این قابلیت‌ها از سوی شرکت گوگل قطعی نیست و حتی امکان دارد این مجموعه پیش از انتشار چنین ویژگی‌هایی تغییرات مهمی در آن‌ها صورت دهد. با تمامی این اوصاف انتشار زود هنگام قابلیت‌های جدید برای مسیریاب گوگل می‌تواند تعجب‌برانگیز باشد. این برنامه در حال حاضر نیز قالب‌های متفاوتی برای مسیریابی با وسایل نقلیه متنوع در خود جای می‌دهد. با انتشار قابلیت‌های جدید کاربران می‌توانند با ترکیب دو وسیله مسیر خود را طی به راحتی طی کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید