دو قابلیت جدید، در نسخه به روز شده گوگل مپس

نسخه جدید گوگل مپس با دو قابلیت جدید منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
 

به گزارش جی پلاس، گوگل نسخه جدید گوگل مپس  را با دو ویژگی جدید منتشر کرده است که به مردم کمک می‌کند در شرایط شیوع ویروس کرونا، ایمن سفر کنند. این نسخه‌ی جدید که برای دو پلتفرم اندروید و آی او اس منتشر شده، وقتی برای یک مکان جستجو می‌کنید، هشدارهایی را به نمایش می‌گذارد. این قابلیت که هم اکنون در کشورهایی از جمله آرژانتین، استرالیا، بلژیک، برزیل، کلمبیا، فرانسه، هند، مکزیک، هلند، اسپانیا، تایلند، بریتانیا و ایالات متحده در دسترس کاربران قرار دارد، هشدارهای حمل و نقلی جدیی را برای شبکه‌های حمل و نقل خاص کشورها به نمایش می‌گذارد.

 

نسخه جدید گوگل مپس

اگر یک مسیر محلی بسته شده باشد یا مستلزم آن است که حتماً شما باید ماسک به صورت داشته باشید، این قابلیت به شما گوش‌زد خواهد کرد. رانندگان در ایالات متحده، کانادا و مکزیک هم می‌توانند از وجود ایست‌های بازرسی مربوط به ویروس کرونا در طول مسیر، مطلع شوند. علاوه بر این، وقتی در حال عزیمت به یک مرکز آزمایشی هستید، هشدارهایی در مورد تأیید صلاحیت و دستورالعمل‌های تسهیل کننده برای شما به نمایش درخواهد آمد.

گوگل همچنین اماکن شلوغ را پیش‌بینی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد در طول مسیر از شلوغی یا خلوتی آن مکان به صورت لحظه‌ای مطلع شوید.

 

دیدگاه تان را بنویسید