مهدی تاج: به خاطر شرایط جسمانی نمی‌توانم به فدراسیون برگردم!

در روز‌های گذشته برخی اعضای هیئت‌رئیسه با حضور در منزل مهدی تاج از وی خواستند به فدراسیون فوتبال برگردد و تا زمان برگزاری انتخابات اداره فوتبال را در دست بگیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ مهدی تاج که با ارفاق نهاد‌های دولتی اداره فدراسیون فوتبال را برعهده داشت (به این خاطر که بازنشسته به حساب می‌آید) به دلیل ناراحتی قلبی و بستری شدن در بیمارستان از سمت خود استعفا کرد. اعضای هیئت‌رئیسه می‌گویند، چون این استعفا کتبی نبوده می‌تواند بار دیگر به ساختمان سئول برگردد و اداره فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد.

مهدی تاج در یکی دو سال اخیر به دلیل فشار کاری در فدراسیون فوتبال دچار ناراحتی قلبی شده و حتی یک بار در ترکیه در بیمارستان بستری شد و پیش از استعفا در تهران هم در بیمارستان مورد مداوا قرار گفت. البته شرایط جسمانی او در حال حاضر خوشبختانه خوب است، اما طبیعتاً بازگشت به فدراسیون فوتبال او را دوباره در وضعیت بحرانی قرار خواهد داد و به همین دلیل پزشکان وی را از انجام این کار منع می‌کنند. با این تفاسیر بعید است مهدی تاج برنامه‌ای برای بازگشت دوباره به ساختمان سئول داشته باشد و در چنین شرایطی و تا برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال حیدر بهاروند عهده‌دار سرپرستی خواهد بود. بازگشت مهدی تاج درست در روز‌هایی مطرح شد که علی کفاشیان هم اعلام کرده می‌خواهد در جلسات بعدی هیئت‌رئیسه شرکت کند و با توجه به اینکه نایب‌رئیس اول به شمار می‌رود سرپرستی فدراسیون فوتبال را برعهده بگیرد. هرچند این تصمیم هم با مخالفت‌های جدی از درون و بیرون فدراسیون فوتبال مواجه شده است.

این اخبار در حالی مطرح می‌شود که دبیرکل فدراسیون فوتبال به تازگی اساسنامه جدید فدراسیون فوتبال را به فیفا فرستاده و امیدوار است با تأیید این اساسنامه زمینه برای برگزاری انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال در شهریور مهیا شود. بدون شک بازگشت مهدی تاج به فدراسیون فوتبال این سؤالات را برای فیفا به وجود خواهد آورد که چرا مهدی تاج از سمت خود استعفا کرد؟ اگر او به دلیل مشکلات قلبی قادر به حضور در فدراسیون فوتبال نبوده چرا دوباره برگشته است و...؟ همه این‌ها نشان می‌دهد اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال بهتر است به جای بازگشت به عقب اجازه دهند فوتبال در آرامش راه خود را دنبال کند و با برگزاری انتخابات رئیس جدید خود را بشناسد.

 

دیدگاه تان را بنویسید