رئال مادرید از جذب ستاره دورتموند انصراف داد

رئال مادرید در تابستان پیش رو برای خرید جیدون سانچو اقدام نمی کند و انتقال این ستاره جوان به برنابئو منتفی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ جیدون سانچو در فصل جاری در ترکیب دورتموند نمایشی فراتر از تصور داشته و با گلزنی و ارسال پاس گل های متوالی، چشم بسیاری از تیم های بزرگ اروپایی را به خود خیره کرده است. اما بر خلاف تصورات، نامی از رئال مادرید در بین مشتری های این این ستاره 20 ساله به چشم نمی خورد.

نشریه تلگراف مدعی شد دورتموند برای فروش این وینگر انگلیسی مبلغ 128 میلیون یورو درخواست کرده و رئال مادرید در این شرایط به هیچ عنوان حاضر به پرداخت چنین رقم هنگفتی برای خرید جیدون سانچو نیست. البته زین الدین زیدان نیز به ارزش های سانچو واقف است و می داند که این بازیکن در سال های آتی می تواند به ستاره مهمی تبدیل شود، اما پرداخت این ارقام هنگفت فعلا در دستور کار رئال مادرید قرار ندارد.

بدین ترتیب به نظر می رسد در حال حاضر منچستریونایتد جدی ترین مشتری جیدون سانچو در تابستان امسال است. برخی نشریات در روزهای اخیر مدعی شدند که خود این بازیکن درخواست جدایی اش را به مدیران دورتموند ابلاغ کرده، اما باید دید تیمی در تابستان امسال حاضر به دادن چنین مبلغی خواهد شد یا خیر. همچنین به نظر می رسد پروسه جذب ارلینگ هالند نیز فعلا منتفی است و رئال مادرید امسال برای خرید او اقدام نخواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید