درودگر: کفاشیان عشق خدمت دارد، در دو و میدانی کار کند

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال گفت: کفاشیان، دو و میدانی کار است و اگر عشق خدمت دارد در این رشته کار کند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس؛ محمد صادق درودگر درباره شائباتی که درباره بازگشت علی کفاشیان به فدراسیون فوتبال مطرح شده و اینکه شنیده می‌شود اتاق او را آب و جارو کرده اند، گفت: من در تهران نیستم، اما کفاشیان در حال حاضر در فدراسیون اتاق ندارد. او زمانی نایب رئیس اول این فدراسیون است که یک سال و نیم غیبت نداشته باشد. کفاشیان در رسانه‌ها اعلام کرد من استعفا داده ام. همه ما هم مسلمان هستیم و دروغ نمی‌گوییم، چراکه دروغ گفتن گناه کبیره است.

دروغ کفاشیان به گوش کمیته اخلاق فیفا برسد، محرومش می‌کنند

او ادامه داد: AFC و فیفا نسبت به ما حساس شده اند و اگر رفتار‌هایی انجام بدهیم که شائبه دروغ در آن باشد، خوب نیست. کفاشیان درباره فیفا مصاحبه‌ای انجام داد که به همین دلیل می‌تواند به کمیته اخلاق فدراسیون جهانی احضار شود. او گفت ما به فیفا دروغ گفتیم و این نهاد را گول زدیم. اگر همین موضوع به گوش کمیته اخلاق فیفا برسد، شاید محرومیت زیادی برای کفاشیان اعمال کند.

کفاشیان گفت با داور هماهنگ کردیم تا تراکتور برنده شود

رئیس سازمان اقتصادی فوتبال ایران تصریح کرد: کفاشیان در یکی دیگر از مصاحبه هایش گفت ما با داور هماهنگ کردیم تا تراکتور یک بازی را ببرد. این موضوع شائبه تبانی داور با تیم تراکتور را ایجاد می‌کند.

فوتبال کمدی نیست که هر وقت دل مان خواست بگوییم استعفا داده ام یا نداده ام

او افزود: فوتبال تراژدی است و کمدی نیست. اینگونه نیست که هر موقع دل مان خواست بگوییم استعفا داده ایم و مدتی بعد بگوییم استعفا نداده ام و می‌توانم فعالیت کنم. نباید آقایان بگویند آمدیم در فوتبال لذت ببریم و کیف کنیم. فوتبال، عشق است و برخی‌ها زندگی شان را برای آن گذاشته اند.

نباید یک نفر برای پر کردن اوقات فراغت به فوتبال بیاید

درودگر ادامه داد: فردی مثل محمد مایلی کهن در همین فوتبال به دلیل فحاشی به داور از ته دل گریه می‌کند. فوتبال با زندگی آدم‌ها سر و کار دارد. نباید یک نفر برای پر کردن اوقات فراغتش به فوتبال بیاید.

به کفاشیان گفتم با کسی همکاری می‌کنم که از جنس فوتبال باشد

او درباره اینکه آیا برخی اعضای هیئت رئیسه فدراسیون قصد دارند برای جلوگیری از بازگشت کفاشیان به این فدراسیون با AFC مکاتبه کنند، توضیح داد: اطلاعی از این موضوع ندارم. عضو هیئت رئیسه فدراسیون هم نیستم و ایده هایم شخصی است. وقتی کفاشیان، رئیس فدراسیون بود ۲ بار از من خواست با او همکاری کنم، اما به کفاشیان گفتم با کسی همکار می‌شوم که از جنس فوتبال باشد.

با تاج، دادکان و بهاروند به دلیل سابقه فوتبالی شان کار کردم

درودگر تصریح کرد: با محمد دادکان، مهدی تاج و حیدر بهاروند به همین دلیل کار کردم. بهاروند در زمان حضورش در تیم خیبر خرم آباد بازیکن و مربی بود. سپس سرمربی این تیم، دبیر و رئیس هیئت فوتبال لرستان شد. دادکان، اسطوره و زحمتکش فوتبال است. همیشه گفته ام ناصر حجازی و محمد دادکان قبل و بعد از انقلاب یک رو داشتند.

کفاشیان اگر عشق خدمت دارد در دو و میدانی کار کند

درودگر گفت: محسن صفایی فراهانی، بازیکن تیم فوتبال دانشگاه تبریز بود و هوادار ۲ آتیشه یکی از تیم‌های پرطرفدار تهرانی است. با این وجود کفاشیان، دو و میدانی کار است که هیچ علاقه و اشتیاقی به فوتبال ندارد. اگر عشق خدمت دارد در همان حوزه دو و میدانی فعالیت کند.

عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ درباره اظهارنظر محمدرضا زنوزی، مالک باشگاه تراکتور مبنی بر اینکه هیچگاه کفاشیان نگفته به داور برای پیروزی این تیم توصیه کرده ایم، توضیح داد: مستندات این موضوع موجود است.

برای مسائل انتخاباتی می‌خواهند کفاشیان را بازگردانند

درودگر درباره اینکه با شرایط فعلی آیا کفاشیان به فدراسیون بازمی گردد یا خیر، گفت: شاید خود کفاشیان هم علاقه‌ای به بازگشت نداشته باشد، اما برخی دوستان به دلیل مسائل انتخاباتی دنبال بازگرداندن او هستند. کفاشیان به دلیل شرایط سنی اش دیگر نمی‌تواند برای انتخابات فدراسیون نامزد شود و بازگشت او کار خوبی نیست.

اجازه بدهید فوتبال نفس بکشد

او تصریح کرد: باید اجازه بدهیم فوتبال نفس بکشد و خانواده فوتبال آن را اداره کنند.

دیدگاه تان را بنویسید