دروازه بان تراکتور: دیگر تست کرونا نمی دهم

رشید مظاهری گفت: اگر یک نفر از اعضای خانواده من به کرونا مبتلا شوند، مقصر کسانی هستند که دستور شروع مسابقات را صادر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ رشید مظاهری  با بیان اینکه دیگر تست کرونا نمی‌دهم، اظهار داشت:بر اساس جواب تست  PCR قطعاً شش نفر از تراکتور به کرونا مبتلا شده‌اند که با توجه به ارتباط بین بازیکنان، امکان ابتلای سایر اعضای تیم به کرونا بسیار بالاست، از طرفی هر چقدر هم اعضای تیم‌ها کرونا می‌گیرند، متولیان امر اهمیتی نمی‌دهند و اصلا برایشان مهم هم نیست؛ پس من هم بعد از این، تست کرونا نمی‌دهم و صرفاً تمریناتم را انجام می‌دهم تا روزی که مغلوب بیماری شوم و خیال آقایان راحت شود. 

وی ادامه داد: دقیقاً از آن روزی که خبر شیوع کرونا در کشورمان منتشر شده است، همسر و دو فرزندم از خانه بیرون نرفته‌اند و در قرنطینه هستند، ما حتی در تعطیلات عید هم به دیدار خانواده‌مان نرفتیم، پس خدای ناکرده اگر یک نفر از اعضای خانواده من به کرونا مبتلا شوند، مقصر کسانی هستند که دستور شروع مسابقات را صادر کردند، آن موقع رشید مظاهری کوتاه نمی‌آید.

مظاهری در ادامه اظهاراتش مطرح کرد: اگر در فوتبال برخورد بین بازیکنان نباشد، بدن آماده نمی‌شود، رباط و تمامی مفصل‌ها با تمرینات پرفشار و برخوردها آماده می‌شوند. 

وی با بیان اینکه «آقای خلیلیان خون شما رنگین‌تر از خون ماست؟ چند روزی کنار ما تمرین کنید»، ادامه داد: اگر اتفاقی برای بازیکنان و خانوده‌شان رخ دهد، نهایتش می‌گویید «متأسفم»، شما که چیزی برایتان مهم نیست، اصلاً از چیزی هم نمی‌ترسید. چند روزی با تراکتور و تیم هایی که امکانات ندارند، تمرین کنید تا ارزیابی بهتری از وضعیت داشته باشید. 

مظاهری با تاکید بر اینکه آقایان با ماسک نشسته‌اند و دستور شروع مسابقات را می‌دهند، اضافه کرد: آقای خلیلیان 48 ساعت قبل از صدور دستور آغاز مسابقات، اعلام کرد «شروع لیگ برتر، بمب بیولوژیکی است» چطور شد که پس از 48 ساعت مجوز شروع بازی‌ها را دادید؟ شما در فاصله‌ دو متری، ماسک می‌زنید، ما در زمین فوتبال چگونه ماسک بزنیم؟ چگونه باهم برخورد نکنیم؟ بازیکنان باید یارگیری کنند، عدم برخورد، با روح فوتبال در تناقض است. 

وی مطرح کرد: برخی‌ها می‌گویند که تمامی مشاغل کارشان را شروع کرده‌اند، چرا فوتبال شروع نمی‌شود؟ واقعیت این است که هیچ کدام از مشاغل و رشته‌های ورزشی همچون فوتبال پر برخورد نبوده و امکان رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک در فوتبال وجود ندارد. 

این دروازه بان ادامه داد: حرفم با تیم خاصی نیست، فقط سوالم این است که بگویید هدفتان چه چیزی است؟ می‌خواهید همه کرونا بگیرند. اگر من کرونا بگیرم، شما حتی اسم من را هم برای «متأسفم» نمی‌آورید. پس من چرا جان زن و بچه‌ام را برای خودخواهی شما به خطر بیندازم؟ ما مجبورم با برنامه سازمان لیگ پیش برویم، ولی اگر اتفاقی برای خانواده‌ام رخ دهد، به‌راحتی دست از سرتان برنمی‌دارم.

مظاهری با اشاره به ابتلای شش نفر از اعضای تیم تراکتور به کرونا، گفت: چهار نفر به دلیل محدودیت‌های موجود و بحث قرنطینه، امکان سفر به کشور را ندارند و شش نفر هم به کرونا مبتلا شده‌اند، مسئولان بازی‌های ما را هشت نفره برگزار کنند.

 

دیدگاه تان را بنویسید