بازگشت ستاره های سرخابی ها با تغییر چهره پس از کرونا+ تصاویر

تغییر چهره ستاره‌های استقلال و پرسپولیس بعد از شیوع کرونا و قرنطینه جزو اتفاقاتی محسوب می شود که با شروع لیگ حتما توجه زیادی به آن صورت می گیرد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، برخی از فوتبالیست‌های ایرانی و خارجی بعد از اتمام قرنطینه خانگی به علت شیوع کرونا و برگزاری تمرینات، برای اولین بار مقابل دوربین عکاسان آفتابی شدند و تصاویر جدیدی از خودشان برای اهالی فوتبال ارائه کردند. تغییر چهره رونالدو یا لیونل مسی اتفاقات ویژه بعد از شیوع کرونا بود که بحث‌هایی را در شبکه‌های مجازی به دنبال داشت.

در همین دوران، فوتبالیست‌های ایرانی هم با تغییر چهره در تمرینات تیم‌های خود حاضر شدند. برخی از بازیکنان استقلال و پرسپولیس در بازگشت به تمرینات با موهای بلندتر و کش مو خودنمایی کردند و بعضی هم مانند رادوشوویچ راه ساده‌تری را انتخاب کردند و با کوتاه‌تر کردن موهایشان، دردسر رفتن به آرایشگاه را هم کمتر کردند. البته رنگ کردن مو هم در این وضعیت فراموش نشده است.

با این حال آنطور که به نظر می‌رسد، کش مو از جذابیت بیشتری بین فوتبالیست‌های ایرانی برخوردار است که در شروع دور تازه تمرینات چشم‌گیرتر شده است. در ادامه تصاویری از تغییر چهره بازیکنانی مانند علیرضا بیرانوند، مهدی قایدی، محمد نادری، سیاوش یزدانی، بوژیدار رادوشوویچ را خواهیم داشت.

مهدی قایدی

قبل از کرونا

بعد از کرونا

علیرضا بیرانوند

قبل از کرونا

بعد از کرونا

محمد نادری

قبل از کرونا

بعد از کرونا

سیاوش یزدانی

قبل از کرونا

بعد از کرونا

بوژیدار رادوشوویچ

قبل از کرونا

بعد از کرونا

هروویه میلیچ

قبل از کرونا

بعد از کرونا

علی علیپور

قبل از کرونا

بعد از کرونا

دیدگاه تان را بنویسید