پرونده پیچیده جذب ستاره های اینترمیلان و یوونتوس برای بارسلونا

بارسلونا برای خرید لائوتارو مارتینس و میرالم پیانیچ دچار سردرگمی شده است.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، لائوتارو مارتینس و میرالم پیانیچ اولویت های باشگاه بارسلونا برای خرید در پنجره تابستانی امسال هستند. از چند ماه گذشته، مذاکره برای خرید ستاره های اینترمیلان و یووونتوس آغاز شد ولی هنوز باشگاه کاتالان نتوانسته است رقیبان را برای فروش ستارگان خود راضی کند. مشکل اصلی سران آبی اناری این است که آنها هنوز بازیکنی را پیدا نکرده اند که بتوانند در این پرونده دخیل شود.

بارسلونا با مارتینس و پیانیچ به توافق رسیده ولی هنوز نتوانسته مذاکره با اینترمیلان و یوونتوس را پیش ببرد. حضور بازیکنی از بارسلونا در معامله طرفین می توانست به پیشرفت مذاکره کمک کند که هنوز بارسلونا به بازیکن مدنظر خود نرسیده است.

آرتور ملو و عثمان دمبله گزینه های بارسلونا برای قرارگرفتن در معامله پیانیچ بودند که هیچ کدام از این بازیکنان به این انتقال راضی نشدند. این در حالی است که پاری سن ژرمن نیز مشتاق خرید ستاره بوسنیایی بوده و شاید به همین دلیل دست بارسلونا از خرید پیانیچ کوتاه شود.

در خصوص خرید لائوتارو مارتینز نیز بارسلونا نمی تواند مبلغ 111 میلیون یورو را بپردازد و به دنبال وارد کردن یک بازیکن به این معامله است که هنوز قادر به انجام این کار نشده است.

 

دیدگاه تان را بنویسید