رقابت سه کشور بر سر میزبانی لیگ قهرمانان آسیا

برای میزبانی دیدارهای معوقه لیگ قهرمانان آسیا سه کشور به صورت رسمی نامزد شدند.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، ازبکستان و امارات به صورت رسمی برای میزبانی از دیدارهای تجمیعی لیگ قهرمانان آسیا نامزد شده‌اند و با قطر رقابت خواهند کرد. برگزاری تجمیعی دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان در جلسه ویدئویی چهارشنبه گذشته کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با فدراسیون‌های کشورهای دارای نماینده در این رقابت‌ها مورد توافق جمعی قرار گرفت. این پیشنهاد پس از تصویب در جلسه کمیته مسابقات AFC  در 26 خرداد و تایید از سوی کمیته اجرایی انجام خواهد شد.

این روزنامه ورزشی قطر در ادامه می‌نویسد: دوحه در کسب میزبانی دیدارهای تجمیعی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نسبت به کشورهای ازبکستان و امارات به خاطر داشتن ورزشگاه‌های مجهز به تهویه مطبوع و تکنولوژی مدرن خنک‌کننده برای کنترل دمای هوای بالا  از مزیت قابل توجهی برخوردار است. یک عضو AFC نیز پیش از این گفته بود که ملاک انتخاب کشور میزبان دیدارهای لیگ قهرمانان بهره‌مندی از ورزشگاه‌های دارای تهویه مطبوع است.

بر اساس پیشنهاد فدراسیون‌های فوتبال آسیا دیدارهای تجمیعی مرحله گروهی لیگ قهرمانان در منطقه غرب در روزهای 14 تا 29 سپتامبر (24 شهریور تا 8 مهر) برگزار می‌شوند. 4 و 29 نوامبر (14 آبان و 9 آذر) زمان برگزاری دیدارهای مراحل یک‌چهارم نهایی و نیمه‌نهایی خواهند بود. 5 دسامبر (15 آذر) نیز دیدار فینال برگزار می‌شود.

 

دیدگاه تان را بنویسید