سعید عزت اللهی به کمپین ضد کرونایی AFC پیوست

هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان به کمپین ضد کرونایی «فعال بمانید» کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) پیوست.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس، سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی فوتبال کشورمان وبازیکن باشگاه «اوپن» بلژیک به پویش جدید «فعال بمانید» کنفدراسیون فوتبال آسیا پیوستند.

سایت AFC چند هفته‌ای است پویش جدید «فعال بمانید» را با حضور ستاره‌های فوتبال آسیا شروع کرده است که در این پویش این ستاره‌ها از مردم می‌خواهند در دوران قرنطینه با ورزش، آمادگی جسمانی خود را حفظ کنند.

شروع این پویش با حضور علیرضا بیرانوند بود و پس از او چند بازیکن دیگر کشورمان هم به این ابتکاری‌ای اف سی پیوسته اند و حالا سایت AFC از پیوستن سعید عزت اللهی هافبک تیم ملی کشورمان به این پویش خبر داده است.

AFC در این مورد نوشت:

عزت اللهی عضو تیم اوپن بلژیک که همراه تیم ملی در جام جهانی فیفا ۲۰۱۸ روسیه حضور داشت، هواداران را تشویق کرد تا برای انگیزه گرفتن به قهرمانان کادر بهداشت و درمان که در خط مقدم با بیماری همه گیر مبارزه می‌کنند، نگاه کنند.

عزت اللهی گفت: همانطور که کووید ۱۹ همچنان جهان را فرا می‌گیرد، هرگز در طول تاریخ برهه‌ای مهمتر از این وجود نداشته که ما با همبستگی کنار هم بایستیم و فعال بمانیم.

او ادامه داد: فعالیت بدنی ذهنیت مثبت ما را فعال می‌کند و مقاومت ذهنی ما را تقویت می‌کند و نکته‌ای که به اندازه فعالیت بدنی مهم است این است که ما از طریق فناوری می‌توانیم احساس جدیدی از اجتماع و رفاقت ایجاد کنیم و ما برای انگیزه گرفتن مجبور نیستیم خیلی به دنبال آن بگردیم. هر بار که احساس می‌کنید امیدتان از دست رفته است، به پشتکار قهرمانان کادر درمان و مبارزان خط مقدم نگاه کنید. آن‌ها به ما امید و از خود گذشتگی زیادی بخشیده اند، بنابراین من از همه می‌خواهم که به توصیه‌های متخصصان بهداشتی گوش دهند و بخاطر همدیگر قوی بمانند.

 

دیدگاه تان را بنویسید