تسهیلات دانشگاه پیام نور به دانشجویان برای پرداخت شهریه

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور گفت: آخرین مهلت پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور، ۱۸ خرداد به پایان می‌رسد.

لینک کوتاه کپی شد

به گزارش جی پلاس،‌ امیرحسین بهروز، مدیرکل روابط عمومی دانشگاه پیام نور اظهار کرد: آخرین مهلت پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور و تسهیلات این دانشگاه برای آنان در روز یکشنبه، ۱۸ خرداد به پایان می‌رسد.

بهروز با بیان اینکه شهریه این دانشگاه یک سوم دیگر مراکز علمی است، افزود: برای مثال شهریه کل دوره کارشناسی در هر ترم ۵۵۰ تا ۶۰۰ هزار تومان است. برای پرداخت این میزان شهریه نیز دانشگاه پیام نور چند راهکار پیش بینی کرده است.

تسهیلات دانشگاه پیام نور به دانشجویان برای پرداخت شهریه

او درباره نحوه پرداخت تسهیلات دانشگاه پیام نور به دانشجویان گفت: دانشجو می‌تواند از دو بانک که دانشگاه با آنها قرارداد دارد، وام بگیرد. براین اساس دانشجو صرفا یک بار در طول دوره تحصیل خود به بانک مراجعه کرده و درخواست وام را به بانک می‌دهد و بعد از آن هر ترم، تمام شهریه بدون محدودیت ریالی از طریق بانک عامل پرداخت می‌شود. 

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه افزود: کارمزد این وام نیز ۱ و ۴ دهم درصد و سقف دریافت آن ۲۰ میلیون تومان پیش بینی شده است.

 

۱۸ خرداد آخرین مهلت پرداخت شهریه دانشجویان دانشگاه پیام نور/۴ برابر شدن اعتبار وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

۴ برابر شدن اعتبار وام دانشجویی دانشگاه پیام نور

بهروز با بیان اینکه امسال تامین اعتبار وام دانشگاه پیام نور ۴ برابر شد، تصریح کرد: سال گذشته دانشگاه پیام نور نزدیک به یک میلیارد تومان تسهیلات برای شهریه دانشجویان خود پرداخت کرده است، اما امسال این مبلغ با افزایش ۴ برابری به ۴ میلیارد تومان رسیده است. البته دانشجویان درخواست وام خود را به دانشگاه‌ها داده اند اما سقف وام هنوز پر نشده است و ظرفیت خالی داریم.

مدیرکل روابط عمومی دانشگاه تاکید کرد: دانشجو می‌تواند از ابتدای هر ترم، ماهانه شهریه خود را به صورت قسطی پرداخت کند.

به گفته این مقام مسئول؛ دانشگاه پیام نور تاکنون به دلیل پرداخت نکردن شهریه، هیچ دانشجویی را از شرکت در آزمون محروم  نکرده است.

دیدگاه تان را بنویسید